گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1258 - قانون جذب

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۷ ق.ظ

به قانون جذب اعتقاد دارین؟ 

تا حالا شده چیزی رو جذب بکنید و بهش برسید؟ 

اصلا میدونین جذب چیه و چجوریه؟ 

من مدتی هست دارم تمرین میکنم. 

نتایجش ورای تصوره! یعنی عاااالیه هااااا 

 

سر فرصت میام میگم ازش... 

 

  • فریba

نظرات  (۳)

خیر اعتقاد ندارم

فکر میکنم تمامی اتفاقات حال حاضر دنیا حاصل تصمیم گیری های اختیاری و اتفاقی موجودات و اتفاقاتیه که تمامی موجودات و عناصر درون جهان بصورت زنجیره وار توی بوجود اومدنش شریکن

اثر پروانه ای

پاسخ:
تصمیم گیری اختیاری درسته؟؟
پس میتونی آنچه رو میخوای اختیار کنی! 

بعد آیا شما انسان دارای اختیار رو با عناصر و موجوداتی که تکوینی رشد میکنند دارای یک اثر در دنیا میبینید؟ 

بحث مقایسه نبود که کدوم اثر رو با کدوم یکی میبینم

کوچکترین حرکت عناصر موجود در دنیا در بوجود اومدن وقایع بعدی موثره.( ما انسانها بخشی از این سیستم هستیم و تشکیل شده از عناصر) منظور از حرکت عناصر هر گونه اتفاقیه که قابل تعریف و اندازه گیری باشه. (ایستا بودن یک عنصر هم هم تاثیر گذاره هم قابل اندازه گیری)

پاسخ:
من که متوجه ربط صحبت شما به صحبت خودم نشدم :)


شما پرسیدید که اثر رو برابر میبینم یا خیر

من هم توضیحاتم رو دادم

مقدار اثرات قابل اندازه گیری نیست که بگیم اثر انسان از باقی موجودات بیشتره یا کمتر ولی به قطع میشه در مورد اصل اثر و عوامل دخیل توی اتفاق افتادن هر موضوعی صحبت کرد

 

به همین علت گفتم که بحث مقایسه نبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند