گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1260 - خواب بی موقع ...!؟

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵ ب.ظ

دیروز با مدیر جلسه داشتم. 

هر هفته یکساعت برای من وقت میذاره و تمام گیر و گور ای کارم رو بهم میگه و این یک فرصت بسیار عالیه برای من که تازه وارد عرصه تجارت شدم بتونم در کنار یه آدم ابر موفق کسب تجربه کنم! اونم بصورت کاملا خصوصی:) 

 

دیروز صبح که از خواب بیدار شدم کمی فکرم درگیر بود خیلی طول کشید بفهمم خواب بوده!! تو خواب مدیر ناراحت و پریشان بود!! و من نگران از اینکه چی شده که رئیس انقد ناراحته ... وسط جلسه ای که داشتیم یهو عذرخواهی کرد و رفت و من خیلی ناراحت بودم که یعنی چی شده چون تمام این مدتی که دارم باهاش کار میکنم اینطوری ندیده بودمش... البته همه اینها خواب بود!

 

صبح خوش خوشان شروع کردم نوشتن سوالاتی که باید تو جلسه از مدیر میپرسیدم.. ساعت 12 اماده رفتن به شرکت بودم که یهو دیدم دینگ دینگ SMS اومد از جناب رئیس که من برام کاری پیش اومد امروز نیستم!! 

دیروز نبود امروز هم نبود .. پیام جواب نمیده ... تماس هم جواب نمیده ... 

منم دلم مثل سیر و سرکه میجوشه!!! 

که مبادا براش اتفاقی افتاده باشه...!

 

ازتون میخوام دعا کنید همه چی به خیر و خوشی باشه... زندگی و اینده خیلی از مردم این کشور و چه بسا دنیا به سلامتی و حال مدیر من وابسته س :) 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند