با مشتریان داخل از طریق تلگرام و با خارجی ها از طریق اینستاگرام و واتس اپ در ارتباط بودیم.
در کسری از ثانیه دسترسی به همشون رو از دست دادیم
یسری از مشتریان در حال مشاوره و اشنایی با برند بودند از طریق فضای مجازی که دیگه نداریمشون
یسری مشتری در استانه خرید بودند و منتظر دریافت پیش فاکتور
یکسری مشتری پیش فاکتور دریافت کرده بودند و منتظر ثبت و اطلاع رسانی جهت واریز
و یکسری ها سفارشاتشون رو دریافت کردند و باید باهاشون پیگیری کنیم و خدمات تکریم مشتری و ...
همه اینها در بستری فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ساخته بلاد کفر در دست انجام بود به راحتی!
و همه اینها به یک اشاره ای مسدود شد به همین راحتی!!!!
نمیدونم چه عقل و چه تفکری پشت این سیستم بود هر چی بود تفکری بیش از پیش خودخواهانه بود خیلی خیلی زیاد!
غافل از اینکه آب راه خودش را پیدا میکند...!
- ۵ نظر
- ۳۰ آبان ۹۸ ، ۰۲:۱۹