گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

587 - حسن ختام امروز!

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۵۱ ب.ظ
ساعت 18:18

یکی داره به من فکر میکنه!!!

:)

 

من، مائده و آمنا

اتاق پروژه. 

من امروز لپتاپ آوردم با خودم. 

آهنگ "همسفر تنها نرو..." با ولوم ملایم پخش میشه.

هر سه سرمون تو سیستمه و فکرمون کجاست خدا میدونه. 

روز خوبی بود امروز. 

حالم خوبه و خدا رو شکر میکنم. 

به امید فردا. 

 

پی نوشت:

من و مائده خیلی گشنمونه. من میگم تو فریزر غذا دارم بیا بریم بخوریم، میگه نه! غذا نمیخوام. آت آشغال میخوام!! :)) دلم چیپس و پنیر کافی شاپمون رو خواست. 

دیدین چقدر امروز پست گذاشتم!؟؟؟

  • فریba

نظرات  (۱)

خدارو شکر که حالت خوبه منم خیلی چیپس و پنیر دوست دارم ولی با تو عذاب وجدان میگیرم بخورم اندازه گنجیشک میخوری!!!

پاسخ:
پاسخ:
چیپس و پنیر رو دیگه نمیتونی از من جلو بزنی!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند