گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

60- 1*3 دیگر!!

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۹ ب.ظ

۱.امروز رفتم سازمان جغرافیایی، هلک هلک تو گرمااا پاشدم رفتم اونجا،

راهم ندادن تو! گفتن باید چادر داشته باشی! من که دیگه نمیرم اونورا، شما خاستید برید در جریان باشید!


۲.

اتوبوسه نوشته روش هفت تیر- پایانه شهید افشار! تو ایستگاه شهید افشار واستاده! سوار میشی میبردت نو بنیاد!! البته من تا پایان مسیر همراهیشون نکردم و سر بزرگراه صدر فکر کنم پیاده شدم!!


۳.

قبل از دفاع داریم فارغ التحصیل میشیم به سلامتی!!

فردا ساعت هفت و نیم صبح ح ح!!

تشریف بیارید هممگی ی

به صرف ناهااار و پذیرایی ی

 

پ.ن برای ۳ :فردا جشن فارغ التحصیلیه همه ی دانشجوهائیه که در طول سال جاری فارغ شده و یا خواهند شد!!

چون فارغ راسکی نشدم خیلی ذوق ندارم براش، ولی عطی داره ذوق مرگ میشه!! نمیدونم چرا! آخی بچه م!

 

  • فریba

نظرات  (۱۴)

ای..........!

من زوغ مرگم یا تو که آجانس میگیری! مگه کنکوررررررر دکتراس!

نوشییییییییییییییییییییییییییییییییین جونم جات خیلی خالیه کاش تو و مهدی جونم بودین



ای چی!؟ هاااان!؟

یه لحظه فک کردم نوشتی وزغ!!! برات توضیح دادم که چرا میخام صب زود بیام!!! حیثیتیه!!

جای همممه ی دوستان خالیه ه تک به تک ک
نه بابا انگار این رییس جدیده یه کارایی داره میکنه ما که حسرت لباس فارغ التحصیلی به دلمون موند
وزغ و هستم باهات منم یه همچین فکری کردم
قربونت برم عطی جون ایشالا تا تو دفاع کنی با بچمون خانوادگی میایم دفاعت
یکی به این هاجر بی بخار بگه بیاد دوسه تا نظر بده بخندیم خب!




من که خیلی رئیس جدیده رو دوست میدارم!! ایششالا لباس فارغ التحصیلی دکترااااا

هاجر هم اومد ولی نظراش هم داره میشه مثل پستهاش!!

با درود و تهیات
مبارکه مهندس جون
سخت نگیر انشاا... دفاع هم میکنی .... فارغ التحصیل هم میشی.... سرت هم خلوت می شه.... دوباره واسه این روزها دلت هم تنگ می شه...... کلا سخت نگیر.
در مورد مطلبی که نوشتی.جای من بودی چیکار می کردی؟ که رفتم سازمان حمل و نقل و ترافیک میدان گلها(استاد آدرس دادن تو اینترنت هم همین رو نوشته بود) بعد گفتن از اینجا رفته شریعتی . رفتم اونجا. بعد گفتن باید بری فلان ساختمان تو ایرانشهر.
که بعد از کلی دنگ و فنگ و تلفن بازی(به یاد داستان شما و برادر محترم ) بنده رو راه دادن داخل بعدش مسئول مربوطه نشریف نداشتن
روز بعدشم که رفتم پس از کلی توضیح به مسئول محترم گفتم من گزارش فلان سال رو دارم و گزارش چند سال قبل رو میخوام. و ایشون از همچین گزارشاتی بی خبر بودند و به من فرمودند میشه اون گزارش رو برای ما بیارید؟




درووود و دو صد بدرووود
اگه یکم سخت میگرفتم که الان اوضاعم این نبود!! راااحتم رااااحت ت

عجججب ب

یه مثل معروفی هست که خیلی به درد اینجا میخوره ولی الان یادم نیست!! بعدا سر فرصت میذکرم!

سخت نگیررر ایرانه دیگه!!

آژاااانس گرفته ه ه!!!؟

حالا خوبه اون فاااارغ قرار نیس بشی وگرنه فک کنم هواپیما شخصی میگرفتی!

اگه خط نوبنیاد خطش مناسبه یبار باهم بریم؟ هوم؟




نه نه نه به خداااا شایعه س س س

بله پس چی!؟ باید بگیره ه برام!!

خوب که هست، فقط گرمه یکم جامون!!

مبارکه مبارکه.......دوستانی که میرن جای من شیرینی و نهار بخورن...اینجور مراسما باید روزای تعطیل میبود...شانس نداریم که...واسه ئوستانی که میرن سرکار یا شهر دورن یه برنامه فوق العاده بذار..کلاس جبرانی...




تکرار داره! ایشالا 4 سال دیگه!
مشکوکیا ! سابقه نداشت دو روز پشت سر هم نیای یه سر به وب بزنی!
دلم گرفته
دلم عجیب گرفته است
و هیچ چیز،
نه این دقایق خوشبو، که روی شاخه ی نارنج می شود خاموش،
نه این صداقت حرفی، که در سکوت میان دو برگ این گل شب بوست
نه هیچ چیز مرا ازهجوم خالی اطراف نمی رهاند
و فکر می کنم
که این ترنم موزون حزن تا به ابد

شنیده خواهد شد




بمیییرم نبینممم دل نوووشینم گرفته باااشه ه
چیراااااااااااا؟ آجی ی ی ی

جای من که خالی نبود

لباس قشنگارو ندیدین بچه هاااااا خیلی باحال بودن




این قضه اتوبوسه هست، شده همون قضیه سوار شدنه بچه های اتاقمون سال دوم برا رفتن به تجریش و سر از اختیاریه در آوردن

به به نمردیمو جشن فارغ التحصیلیتو دیدیم...مبارکه فریب... مبارکه عطی.




دقیقااا یاد بچه های شما افتادم همون لحظه!

ایشالا تا دفاع منم زنده باشی و بیای!!

چرا نظر حذف میکنی دختر؟




کو؟؟
تو هم حرف مفت زن شدی ی!؟
اصاب ندارماااا


دله دیگه میگیره دست خودش نیست!




دلی ای دل ل ل

جرا خریداری نداری...؟گرمی بازاری نداری؟



الان این دقیقا جواب کدوم شعر نوشینه!!؟؟

من که حرف مفت زن بودم تازگی نداره



اختیار دارین ن
جملات شما رو واجی میخریدن ن
آثارش هنوووز پاربرجاااست ت
1کجا؟؟؟
2کجا؟؟؟
3کجا؟؟؟



1. فضیله!؟
2. فضیله!؟
3. فضیله!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند