گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

769 - بلوط.

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۴ ق.ظ

بلوط خوردین تا حالا؟

من همیشه میوه بلوط رو تو دست این موجود تو فیلم عصر یخبندان دیده بودم!

میوه فروشی کنار خونمون به تازگی بلوط اورده بود. کیلویی 20000 تومان ناقابل. 

دیشب که داشتم از کلاس سه تار برمیگشتم، یهو هوس کردم برم این میوه رو از نزدیک بررسی کنم. 

رفتم به فروشنده گفتم: 

آقا طعم بلوط چجوریه!؟

میگه: شیرینه. میخوای یکیش رو باز کنم ببینی؟

گفتم: نه! اندازه 2000 تومن بهم بدین برم امتحان کنم. 

6 تا بلوط ریخت کفه ترازو، از 2000 تومن بیشتر شد، ولی کم نکرد ازش. 

میگه: میدونی باید چجوری درستش کنی!؟ 

گفتم نه!! مگه درست کردن میخواد!؟ 

میگه: یه شعله پخش کن بذار رو گاز، بلوط ها رو هم بچین روش. یکم تفت بده. در اون حد که پوستش ترک برداره و باز بشه. بعد پوست بکن و بخور! 


درست کردم و خوردیم. هم میوه ش و هم طعمش عین سیب زمینی پخته است! کمی شیرین تر. 

خوشم نیومد!!

فکر میکردم شبیه فندق باشه. تصور مغز داشتم ازش.



اینم خواص بلوط، جهت اطلاع!

  • فریba

نظرات  (۳)

  • امین کوهرو
  • سلام علیکم.
    مطالب خوب و ارزنده ای دارید.
    اگه تمایل دارید مزاج خود را بشناسید، در "آزمون مزاج سنجی آنلاین" وب ما شرکت کنید...
    در وب نمایشگاه اقتصاد مقاومتی منتظر حضور پر مهرتان هستیم...
    التماس دعا
  • مهـــ شین
  • جدی؟! منم نمیدونستم فکر میکردم مغزه!!!
    منم نخوردم...من مثل شما فک میکردم مغزه!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند