گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

۱۲۷۳ - تهدید با فرصت؟؟

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۳۷ ق.ظ

حدود یکماهی هست مهمان ناخوانده ای وارد کشورمون شده

باعث شد مدرسه ها و دانشگاهها و بعدش مراکز و کلاسها و تفریح ها و پاساژها و ... یک به یک تعطیل بشن...

خیلی از کسب و کارها خوابید

خیلی از خریدها انجام نشد

مسافرت ها کنسل شد

جنسها تو انبار موند

بازار کساد شد

حوصله خیلیا سر رفت

قرنطینه رو نتونستن تحمل کنند

و ....

اما برعکس خیلیا هم این تعطیلی براشون فرصت بود برای خیلی از کارها

مطالعه، فیلم دیدن، انجام کارای هنری، در کنار خانواده بودن و....

و.....

خدا رو شکر میکنم که بواسطه همراه شدن با عصر سوم تجاری کسب و کاری دارم که در این ایام کوچکترین اسیبی ندید 

در حال حاضر کسب و کارای فضای مجازی رونق بالایی گرفته چون مردم در حال حاضر ۸۰ درصد از وقتشون رو در اینستا یا تلگرام میگذرونند 

 

راستی این قرنطینه برای شما چطور گذشته تا الان؟

و .... 

  • فریba

نظرات  (۱)

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام

    چه خوب که اوضاع روبراه است. دلتان آرام و کسب و کارتان پررونق بادا

    ...

    زندگی من چندان تغییری نکرده (جز اضافه شدن ماسک و دستکش زمان خرید مایحتاج ضروری)

    خب نه شاغل بودم نه اهل ددر. تعطیلات نوروز هم سفر نمی رفتیم.

     منتهی کمی از برنامه های خانواده را عقب انداخت

    سفر اسفند که ارجمند بابا را شاکی کرده

    و مراسم بله برون و عقد خواهرزاده که یک ماه بلکم بیشتر درگیر تدارکات و خریدها بودیم

    و

    تعطیلی کتابخانه که من و گرامی مادر را در خماری گذاشته. (ارجمندبابا با تکرار مطالعه کتاب مشکلی ندارد. کتابی که الان در دست دارد به گمانم برای بار چهارم یا پنجم است که می خواند!والا)

    ...

    الان ارجمندبابا کم حوصله شده و گرامی مادر دلتنگ دیدن نوه ها (البته با تماس های تصویری اوضاع چندان دلگیر نیست)

    برای من تا الان خوب گذشته. اوایل نگرانی و اضطراب گوارشم را بهم ریخته بود. شکرخدا الان آرامش بیشتری دارم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند