گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پست شماره ؟؟؟ - خونه عشقه! - 526

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۳۷ ق.ظ
خونه در حین اسباب کشی! - عکس 1 

خونه در حین اسباب کشی! - عکس 2 


البته این توضیح رو بدم، اینجا ما تقریبا وسطای اسباب کشی هستیم!! همچین بهم ریخته اونجوری هم نیست!:))


-----------------------------------------------------

خونه بعد از اسباب کشی - عکس 1

خونه بعد از اسباب کشی - عکس 2

خونه بعد از اسباب کشی - عکس 3

خونه بعد از اسباب کشی - عکس 4


این عکسها رو هفته پیش گرفتم! تو همون روزهای تنهایی!!! 

مجبور شدم به خاطر لود شردن سریعش، کیفیت عکس رو تا حد امکان بیارم پائین!


شب یلدا!

یه نمایی از شبهای بی حوصلگی!!

کمد لباسامون! 

بهم ریخته هست که هست! در کمد رو که ببندیم که چیزی معلوم نمیشه! اصن چاردیواری اختیاری!!

قفسه های وسایل شخصیمون!

اینم خب همیشه اینطوری نیست ها! خیلی مرتب و شیک میشه بعضی وقتها! ولی خب اکثر اوقات همینطوریه که دارین میبینین!! :))


عکس بعدی و آخر:

فریبا پشت وانت اثاث!! 

:)))))


  • فریba

نظرات  (۱۰)

تا امروز تعداد پستا 572 تاست... دمت گرم الهامه باهوش
شماره انتخابی من 120

پاسخ:
پاسخ:
خیر عزیزم!
اشتب میفرمائید.
تعداد پستها به 560 نمیرسه!


خوبه دیگه ، خونه به این گرمی هی میگه سرده!

پاسخ:
پاسخ:
الان گرمای این خونه رو تو از کجاش حس کردی!؟

البته درست میگی، چون این موقع که ما عکس گرفتیم تابستون بود خونه خیلی گرم بود!!
خب بچه راست میگه سرده !!!! نوشین
ولی حضور فریبا به خونه رو گرم میکنه!!!!!
آخی عکساتو دیدم هوایی شدم!!!! یادش بخیر !!!!!

پاسخ:
پاسخ:
اره دیگه! عطیه با عمق وجودش درک کرده سرمای خونه رو!
اون که صد البته ولی کیه که از گرمای وجودی من بهره ببره!
والا!

چه اسباب کشی تمیزی کاش منم عکسای خونه قبل از اسباب کشی رو داشتم نشون میدادم بهتون!!!
لوله بخاری تا کجا که نرفته! ولی واقعا خونه خوبیه مخصوصا اگه با دوستا بری و صابخونه برات پیراشکیای خوشمزه بپزه:)

پاسخ:
پاسخ:
آخه ما از وسطای اسباب کشی عکس گرفتیم، برای همین تمیز و مرتب نشون میده!

لوله بخاری رو خودم هم توعکس میبینم خنده م میگیره، 4 متر لوله است!!!

نمیاین که! اینبار میخواستم لازانیا بلونز بپزم!!
هر غذا یا خوراکی توی این خونه به صورت "دوره همی" با دوستان قدیمی خورده شود از همین الان حرام اعلام میشود!
پاسخ:
پاسخ:
نگا کن حالاهاا

هفت ماهه تو این خونه ایم

با کلی عز و جز و عجز و لابه و التماس تونستیم دو تا از دوستان رو به مدت 3 ساعت و نیم جمع کنیم اینجا و یه خمیر سوخته ای دور هم سرخ کنیم!!

همینم حرام اعلام شد دیگه راحت!

سلام فریبا جووونم! دوباره رفتی تو حالت آف لاین!!!!!
بابا زدودتر پست بذار !!! معتاد خراب پستات شدیم!!!!
دلم از روزگار خیلی گرفته!!! فکر میکنم روزگار همون سازی رو میزنه که از اول واست کوک کردن! یعنی تو اگه همایون خرم هم که باشی یه سازی با کوک خاصی بهت میدن که باید باهاش بزنی !!!!!!! خسته شدم!!!!!!!!!!!!!!!!
لعنت به این زندگی که هر چی با صداقت تر و با شرافت ترو وبا وجدان تر باشی پایین تر میری!
گلیم بختی که بافت اند سیاه به آب مر مر و کوثر سفید نتوان کرد
کاش میدونستم "چرا "فقط همین!!!!!
پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم بر شهد شیرین

دارم ترکتون میدم، میدونین که من سال اینده شاید در قید حیات نباشم!! کی میخواد بهتون مواد برسونه؟؟ ترک کنید دیگه !!

عکس جدید گذاشتم ادامه مطلب برو بنگر داغ دلت تازه شه!

من کاش بفهمم تو .... (همون اسمس دیشبی)!!!

ای بابا خوب یه اطلاع بده که دوباره عکس گذاشتی سوسول!
به به منزل مقبولیست.وای چقدر سرده یخ کردم.
اونوقت چندساعت داشتی خونه رو مرتب میکردی قبل از عکس گرفتن ؟

پاسخ:
پاسخ:
تو که همیشه میرفتی از ته پستها رو میخوندی چرا اینبار نخوندی که نوشته بودم : ادامه دارد...!!!؟
چند ساااعت؟؟ دو دقه!! هر چی وسط بود جمع کردم ریختم پشت مبل! :)))))

با نوشین موافقم

پاسخ:
پاسخ:
هر چی حروم خوردی را تخ کن یالا!!

عکس شبهای بیحوصلگی بامزه بود!!!

پاسخ:
پاسخ:
یعنی بقیه ش بیمزه بود؟!
یه سری وسایلت چقدر آشنا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند