گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

1256 - بگذر از ...!

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۸ ب.ظ

یکسال پیش یه قراردادی با یکی بستیم 

الان بعد یکسال هنوز دنبال پولمون میدوییم... حالا بعد یکسال طرف دبه دراورده و نمیخواد پرداخت کنه! 

امروز با رئیس صحبت کردم و گفتم جریان این شده و من اعصاب ندارم واقعا با این آدم بجنگم چیکار کنم؟ 

از طرفی میگم برم شکایت کنم از طرفی میگم ولش کن دیگه این که یه زندگی حسابی نداره حالا یه شکایت هم بیاد روش! 

رییس خیلی اروم توضیح داد دو تا کار میتونی انجام بدی:

کلا پرونده شو ببندی و بسپری دست خدای خودش و اعصابتو بیش از این خورد نکنی! 

و راه دوم اینه که بری دنبالش بیفتی و شکایت و ....! تا بتونی حقتو بگیری ازش. 

ببین برای خودت کدومش بهتره! البته با قدر دونستن هر لحظه لحظه از زندگیت ... 

 

بی معطلی گفتم بخشیدمش.. پروندشو بستم این هم بره روی همه پرونده هایی که از قبل بستم و فراموششون کردم. 

لبخندی زد و گفت هر زمان تو یه جریان اینطوری گیر افتادی به این فکر کن چیکاری انجام بدی که روانت و روحت اروم تر بشه همون رو انجام بده. 

حساب کن پول این پروژه رو اگر بری با دعوا و ... بگیری چه دردی میتونه از زندگیت دوا بکنه که ارزش داشته باشه بری دنبالش؟ 

واگذار کن به خدا خودش برات جبران میکنه اونم میدونه و حق و خدای خودش و ....! 

  • فریba

نظرات  (۱)

اقا من خیلی لذت بردم از مطالبتون انشالله همیشه خوش و موفق باشین باشین در کنار همسترتون😍😘

پاسخ:
همستر :/ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند