گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

5- صبح خوووب پنج شنبه!

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۳۸ ق.ظ

صبح همگی بخیر!

فکر نکنید من الان بیدار شدم از خواب هااا، نع!

خب ب امروز کلی ی کاااار دارم، تازه دو تا مهمون هم دارم،

باید یه سر برم انقل کتاب بگیرم و دی.وی.دی!!

از اونور هم باید برم ساختمان آلومینیوم ببینم دوربینم در چه وضعیتیه!! آخه دوربینم تو یه عملیات انتحاری خودشو انداخت زیر چرخهای ماشین!! همون دوربین که تو لیسانس کلللی عکس خوشگل باش گرفتیماااا... همون!!

بعدشم باید برم علائ الدین یه چند مدل گوشی ببینم ضمن اینکه تو راه برگشت باید چند مدل لپ تاپ سفارش داده شده رو قیمت کنم!!

مهمتر از اینها اینه که هیچکدوم از اینکارا رو برا خودم انجام نمیدم، همه اوامر این و اونه!! خواهش میکنم، خوبی از خودتونه!!

من تمام این کارا رو باید در عرض کمتر از دو ساعت انجام بدم چون مهمونام ساعت ۱ اینا میرسن!!

میرسم نه؟

فعلا...

 

  • فریba

نظرات  (۵)

سلام
تو می تونی تو می تونی............
راستی چرا هاجر رو لینک نمی کنی؟آخه من همیشه از تو به اون پل می زدم.
نکنه تو خونه جدید از لینک خبری نیست؟



سلام
بله که میتونم!! ولی چی رو!؟
راستش رو بخوای فعلا کسی رو لینک نمیکنم!!
لینکهای خونه قبلی هنوز هست یه سر اونجا بزن...
چه فرد خیری....میتونی بیای جای منم تا 2 و نیم سرکار وایسی؟منم برم امروز سفر واست سوغاتی میارما



آره میام
رسیدم پارک وی تک میزنم!!

آخ آخ قیافه فریبا بعد از برگشتن از ساختمون آلومینیوم دیدنی بود
من دوربینو که دیدم دقیقا رفتم به خاطرات سال های 40-41 خودمون.
فاطمه جون خودم بهت آدرس میدم : منتها نمیدونم چرا لاتین تایپ نمیکنه!!! هاجره مهاجر



وااا
قیافه م چش بوود!؟؟ تو اون موقع بووودی مگه!؟ خیلی خوووب موندیااا
فاطمه منظور هاجر این بود: hajaremohajer
Alt + Shift رو بگیر تا لاتین بشه!!
هاجر تو کجابودی دقیقا روز 5 شنبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



کجاا بووودی ی راستشووو بگوووو.....

میگم چاوشی جونم میخوای اینبار از هاجر به فریبا ارتباط بزن.هاجرم دل داره خوب



این پله یه طرفه زده شده، برگشت نداره!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند