گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

6- روزی به نفع دیگران!

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۰۶ ب.ظ

تو علائ الدین بودم که مژگان(یکی از مهمانان) زنگ زد گفت ما دم در خوابگاتونیم بیا پائین!! خوبه بهش گفته بودم نیم ساعت قبل رسیدنتون بهم خبر بدین!! بدو بدو خودمو رسوندم خابگاه،

آی ی رو اعصابه این ترافیکه چهار راه جمهوری تا چهار راه ولیعصر هااا، اوووف ف صد قدم بیشتر نیست، سه تا چراغ قرمز داره!!! شده من بیست دقه الی نیم ساعت تو همین یه تیکه راه موندم!!

خلاااصه اومدم خوابگاه، متین و مژی دوستان سال بالائیمون هستند، متین یه هدیه برا استاد راهنماش گرفته بود بسیاااار زیبااا، کاش استادای منم اینقد خوب بودند که بشه ادم براشون هدیه بخره!! حیف ف!!

هنوز سفارشات مربوط به گوشی و لپ تاپ تموم نشده بود که خواهر جان تماس گرفتند و گفتند وبلاگ مدرسه شون گرد گرفته خیلی وقته برم یه سر و سامون بهش بدم!!

من محبت بسیار از افراد رو نسبت به خودم مدیون کامپیوتر و مهارتهای مربوط به آن هستم!!

والا!!

هم اتاقی مون امروز صبح رفت، من نبودم ازم خداحافظی کنه!! بهتر!!

یکی دیگشونم فردا شب میخواد بره، ولی خب اونو هستم!! چه بد!!

ساعت داره نزدیک به یازده میشه و من هنووووز شام نخوردم!!

یه روز تمووم شد، ۲۴ تحلیل SPSSم مونده و یه دونشم انجام ندادم!!

 

 

  • فریba

نظرات  (۴)

ای تو روحت فریبا یه آلمه میخندم وقتی اینارو انقده بامزه و شیرین مینویسی.انگاری خودم کنارت بودم


خواهش میکنم، شیرینی از خودتونه!!
در ضمن آلمه نه!! عالمه!!

تو اون روز مهمون داشتی اومدی پارک نشستی بچه!!!
فریبا خب به حرف آدم گوش نمیدی!!! همین میشه که تحلیلات میمونه... عید به هر مهمون یه دونه میدادی تفسیر میکرد حالا تموم بود.




عزیزم تاریخ رو نگاه کن، من دیروز مهمون داشتممم!!
واقعنااا
خب حالا تو و برادران سه نفرید بیاید سهمتون رو بگیرید علی الحساب!!بقیشو یکاریش میکنم.


رو من حساب نکن سهم منو بده اقا محسن داداشه هاجر انجام میده



هاجر قول محسن رو به چند نفر دادی!؟؟؟

هاجرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر



هاجرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
(این جانبداری راضیه بود!!)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند