گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

16- برا او که نمی داند!!

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۵۹ ق.ظ

اگر روزی رسیدی که من از دنیا رفته بودم،

تمام وصیت من به تو این است:

"خوب بمان،

از آن خوبهایی که من هرگز ندیدم..."

 

 

  • فریba

نظرات  (۵)

اووووووووووووووووو "برای او که نمی داند" بگو تا من بهش بگم



اینجا گفتم دیگه
خودش میاد میخونه!!
دقیقا کی؟



یکی هست دیگه!
خودمم نمیدونم!!
گذشته از شوخی تاثیر عمیقی روم گذاشت



خدا رو شکر،
زین پس رعایت کن!!

این شکلک ها چقدر با هم تناسب دارن!!

بچه ها من که نفهمیدم چی شد ولی اگر فهش داده بگین تا بزنمش




أبی دو کمربند مشکیت آگیته هااا بوین ن چته أکره ه ه

بوره نزووو دَر دَکُدِن ن!!

بو ببخشی اتن ابی نایون



وه وه
برمه نکه ه
بوووره ه ه
إلااااااااام م

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند