گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

26- مخابرات

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۳۰ ق.ظ

آقا دیدین چقدر...

ببخشید یادم نبود اینجا همه خانومن!

خانووووماا دیدین چقددررر هزینه مکالمه با تلفن همراه زیااد شده!!

یه کارت شارژ ۵ تومنی گرفتم دیروز، الان شیصد تومن دیگه ش مونده!! هر چی فک میکنم میبینم جای خاصی هم زنگ نزدم!

کیلو چند حساب میکنن!؟

 

  • فریba

نظرات  (۸)

گفتند عینک سیاهت را بردار،دنیا پر از زیباییست...
عینک را برداشتم،
وحشت کردم از هیاهوی رنگها..
عینکم را بدهید،
می خواهم به دنیای یک رنگ خودم پناه ببرم...!!!



عینکشو کی برداشته؟؟
بده بهش!

همه خانمن راحت باش فریبا نامحرم جز خودت که نداریم عزیزم..

شیصدتومن اووووووووووووووونوقت؟هی به این هاجرمیگم دور لبت سیاه بود معتاد شدیا هی دفاع میکنه..

کیلوشو نمیدونم ولی ثانیه ای 42 ریاله عزیزم...یعنی معادل چهار تومن و دو زار...



مطمئن باشم همه خانووومن ن؟؟

پس یاالله یاالله...
خب هاجر خوشد پا منقله بعد میخای دفاع نکنه؟؟

ثانیه ای چهار تومن ن ن !؟؟؟ یعنی دقیقه ای میشه 240 تومن ن ن؟؟؟؟
دوستان عزیز از این به بعد احوال منو همینجا جویا شید، نه زنگ میزنم و نه اسمس میدم و نه جواب اسمس میدم!!
به قیمت خون پدر پدر پدر ...............................شون!

دو تا اس میدی دو ثانیه حرف میزنی قبض میاد 300000

هی وااااااااااااااااااای من



خودتو کنترل کن ن
کیش پرداخت میکنه ه!! خونسرد باش دم دفاعی!!

راستی شما با کجا حرف میزنی که برا دو ثانیه ش سیصدهزار قبض میاد!؟
هووم؟؟
ه استاد بوده هر سری میومد سر کلاس به دخترا تیکه مینداخت . یه بار دخترا تصمیم گرفتن با اولین تیکه ای که استاد انداخت، از کلاس برن بیرون .

قضیه به گوش استاد میرسه جلسه بعد یکم دیر میاد سر کلاس میگه :
از انقلاب داشتم میومدم تو ترافیک گیر کردم دیدم یه صف طولانی از دخترا تشکیل شده. رفتم جلو پرسیدم چی شده: گفتن با کارت دانشجویی شوهر میدن!!!
تا دخترا پا میشن برن بیرون ، استاده میگه کجا میرید وقتش تموم شد تا ساعت ۱۰بود





نمیگم تکراری بود!


در اون لحظه باید استاده رو ضربه فنی میکرد یکیشون.......
ببخشید من خیلی خشن رفتار میکنم اخه اصلا از این شوخیا با دخترا خوشم نمیاد...
در مورد موضوع اصلی بهت حق میدم خاله
من کلا سی تا پیام دادم به .... شارژم دو تومن بود تموم شد!!
ولی دیگه نپرسین به کی دادی!!!!...




کدوم استاااد!؟ آمار کشته ها به چند نفر رسیده ه!؟
آهان داری جواب نظر راضیه رو میدی. فمیدم!

خب به کی سی تا پیام دادی ی!؟؟
هووووم م م!؟ گوشیتو بده ببینم م بده یااالاااا

گفتم دیگه کاری نداشته باش به کی اس دادم.............




أجون گوشید آده ه ه
آده بینووون ن

نچ نمیدم گوشیمو!!!!!!!!!!!!
واسه تو زوده!!!



بله ببون ده
در د أوجون!
بابا میگم من مکالماتم زیاد نشده!!!

عجب مملکتی ساختن برامون...ای داد و بیداد



نه همونه! گیرااان شده ه گیرااااان ن ن

خودمون ساختیم نه اونا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند