گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

25-

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۲۳ ق.ظ

دوستان عزیزز که دکترا شرکت کردند!آمارتون رو داریمم.

مغور(درست نوشتم!؟؟) بیاین کی قبول شده کی نشده!

زوووددد

 

  • فریba

نظرات  (۵)

من من من..................هوووووووررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بهم تبریک بگین زود امشب شام خونه فریبا اینا به مناسبت قبولی من



به سلاااامتی ی
عجب آدمیه! خونه خودت خب ب

من به اصفهان نزدیکترم خسیس ترم بنابراین...بعدم همیشه بیشتر غذا بپز گوش به حرف بده...وقتی میگم جشن بگو چشم...دوباره شرمنده می شی ها...



نکنه باز میخوای یهویی یه جماعت بیاین پشت در اتاق ق!؟؟
هنوز عکسمو ندیدییییییییییییییییی
می خوام رشتمو عوض کنم!
پروپوزال ننویسم ( به جای شش ماه عرق ریختن)
پایان نامه سه ماهه(به جای یه سال جمع اوری داده و انالیزو.....)
بعدشم فرت دکترا قبول شم!
موااااااااااااااااااااااافقی



نه والا، به علت بد حجابی فیلترت کرده بودند!!

مواافقمم، اتفاقا منم میخوام عوض کنم، بیا با هم یه رشته شرکت کنیم، سر کنکور تقلب کنیم!!

تو امار مردمو داری حال فکرکن مغورم اومدن..خب حالا این چیش به تو میرسه؟نه خوب توضیح بده بینیم



منظورم از آمار، یعنی آمار شرکت کننده هااا نه آمار قبولی و ردی!!
دوما (قبلیه اولا بود!) : من روزی که ارشد قبول شدم چی به تو میرسید که زنگ زدی پرسیدی؟؟ هووومم؟؟ منم به همون دلیل!
حالا یه شام میخوای بدیااا

من برم یه جای دیگه...
اینجا خسیس ها ریختن رو سر همدیگه دارن همه رو میکشن!!!
فراررررررررر...



میبینی من چی میکشم م

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند