گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

27- مهندسین مشاور!

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۴۱ ق.ظ

خیلی کار دارم ولی هیییچ انگیزه و انرژِی ای برای انجام دادنش ندارم!!

به نظرتون چیکار کنم؟؟

مهندسین مشاور! مشاوران مهندس س س

راهکار بدین ن،

دیررره ه ه

  • فریba

نظرات  (۷)

اینو بخون...
حقوق زنان در 3 کشور مختلف جهان (ایران-عربستان-امریکا)
-1اگر یک زن سیگار بکشد:
در امریکا به او می گویند :زنیکه سیگاری

در ایران به او می گویند : زنیکه معتاد فاحشه خیابانی لجن!

و در عربستان او را سنگسار می کنند!
2-اگر یک زن برای برابری حقوق زن و مرد تلاش کند:
در امریکا به او می گویند : فمنیست

در ایران به او می گویند :تهمینه میلانی

و در عربستان او را سنگسار می کنند!
3-اگر یک زن مورد تجاوز قرار بگیرد :
در امریکا او را به آسایشگاه روانی می برند تا او را به زندگی اجتماعی باز گردانند.

در ایران او را به آسایشگاه روانی می برند و او در آنجا خودکشی می کند!

و در عربستان او را سنگسار می کنند!
4-اگر جسد زنی در یکی از میدان های شهر و درون یک کیسه پلاستیکی پیدا شود:
در امریکا : احتمالاً او یک زن خیابانی و بی خانمان بوده.

در ایران:احتمالاً شوهر غیرتی اش او را کشته

در عربستان: صد در صد بر اثر جراحات وارده ناشی از سنگسار به قتل رسیده است!




اینا الان راهکاراتن؟؟
من الان کدوم یکیشونم؟!

توالان انگیزه نداری دیگه باید سنگسارت کرد...یعنی چی اخه زن تو کشور به این مهمی بی انگیزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



اولا زن خودتی!
بقیه ش هم هیچی.

فریبا فریبا

به عکست بنگر و انرژی بگیر از همون لبخندت ت ت
تو اندااازه ت خیلی ی ی بیشتر از اینه که الان هستی، پس یالا راه بیفت ببینم

کلی کااار داریم زووود باش



جونم جونم
حال راه رفتن نداارم م، احتیاج دارم یکی دستمو بگیره ببرتمم!!

تو بروو برسی به کارات، منتظر من نمون! به نفعته!

بگیر بخواب..............



چته أکره ه!!
راهکار : سریع سر و تهشو هم بیار بده بره.

من خودم اینقد بی انگیزه و بیخود شدم که نگو.

تازه می فهمم بازی های کودکی حکمت داشت، زووووووووووووووووووو تمرین روزهای

نفس گیر زندگی بود...



اینقدر طولش دادم هم سرش رو گم کردم هم راه رسیدن به تهش!

تو که رئیس شرکتی دیگه چرا باباااا

جمله قصار میاد برا من!
بــ....!!!
اگه گفتی چی میخاسم بگم!
میخواستی بگی بــــــــــع!!! یا بشیــــــــــــــــن بینیم بابا



این الان به چی برمیگرده ه؟
نیفتاد!!
نظر دومی هاجر به نظر اولیش برمیگرده!!!
افتاد؟؟؟




أره أره ه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند