گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

38- همـــسفـــر تنهــــــــا نـــــرو....

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۰۹ ب.ظ

این آهنگ ستار رو خیلی دوست دارم، فکر کنم شما هم خوشتون بیاد:

همسفر تنها نرو بذار تا با هم بریم
سرنوشتمون یکی هر دو مون مسافریم
تازه از راه رسیدم هنوزم خسته رام
همسفر تنها نرو ، بذار تا منم بیام

سخته دل کندن از این شهر و دل بستگی ها
موندن از خونه جدا ، با همه خستگی ها
جون به لبهام رسیده تا به کی دربدری
گرد غربت روتنم ، که بازم باید بری
بذار تا خستگی از این تن خسته بره
سخته دل بستگی از شهر دل بسته بره

اگه بذاری بیام ، من میشم سنگ صبور
گوش به قصه هات میدم ، شهر غربت راه دور

 

دانلود

 

  • فریba

نظرات  (۴)

چن وقتی س که به آهنگای ستار علاقه پیدا کردی م حج آقا

خوشمون اومد

باریکلللااااا



بنده خانوم هستم ولی هنوز حجیه نشدم!!

مراتب تقدیر تشکرم رو از جانب ستار خدمتتون تقدیم میکنم که به ایشون علاقمند شدید!



راضیم ازش...



از چی؟
همسفرت؟
سفرت؟
ستار؟
آهنگش؟
متن شعرش؟
آهنگ وب من؟
خود وب من؟
خود من؟
...؟

برداشت آزاااااد

عکستان در حلقمان قرار داده شده است!!



آزادی بیانتون تو حلققممم

قورتش بده خفه میشششی ی

کاش این همسفر واقعا می اومد مارو میبرد و از شر پایان نامه راحت میکرد!

کی بریم پیش هم... ا ببخشید....


کی بریم عینک فروشی



بشین سر پایان نامت بچه! همسفر میخواد برا من سال اولی!!

آقا من عینک نمیخوام! به کی بگم!؟
من که میدونم قصد شومت را!!


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند