گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

40- ذهن نوشت!

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۵۵ ق.ظ

این داشت از تو ذهن من رد میشد گفتم بیارمش اینجا!


دوست داشتم، بودنم برایت ارزش بود... نه عادت!

 

 


پ.ن: البته قبل از اینجا یه سر هم بردمش تو وب هاجر !

 

  • فریba

نظرات  (۴)

خیلی جمله تاثیر گذاری بود اتفاقا میخواستم بگم این جمله ها بیشتر به وب هاجر میخوره همش مثل کسایی که شکست عشقی خوردن مینویسه( هاجر نزنیا)



آره واقعا!
یه چیزیش هست این هاجر من میدونم!

بابا بد بختی که عادتم نیس

دو رو نباشی فراموش شدی



هوووم!؟
دو رو باشم یا نباشم!!؟

ببخشید

منظورم دو روز بود



آنلاینی الان هااا!!
میدونستی!؟

آهااا گفتم یه جایش شک برانگیزه!
پس این جمله ها به درد کسی میخوره که شکست عشقی خورده؟؟؟...
من هیچی نگم بهتره!...
اخه دستم رو میشه!...



نه چی چی!!؟؟

ای پَسا بی بوووج ج!؟؟
چـــــــــی ی ی!؟
آآآبجــــــــی ی ی... بدوووو.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند