گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

53 - برنامه امروزم

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۵۲ ب.ظ

دیشب این برنامه رو توی Sticky Notes نوشتم که تا این ساعت که در دانشگاه حضور دارم یادم باشه انجامشون بدم:

فصل سوم :

رگرسیون لجستیک

پرینت به دفتر متکان

فصل چهارم:

تحلیل نتایج رگرسیون

فازی سازی

جدول فازی

نوشتن دستورات فازی

نتیجه گیری فازی

مهندس ببینه نتایج رو

----------------------------------

تماس با موسسه

وقت شد برم

اگه بشه برم آموزش کل نامم رو پیگیری کنم

 

هیچکدومش رو انجام ندادم! خسته نباشم!

البته هیچی هیچم نه هااا: رگرسیون رو تا حدودی آماده کردم و برنامه فازی رو هم بستم فقط باید پیاده کنم رو کاااغذ!!

فکر کنم حالتون از فازی و رگرسیون بهم خورده دیگه نه!؟ منم همینطور!!

 

  • فریba

نظرات  (۴)

اگه با میر GIS
داشتیم اینقدر تکلیف نداشتیم

آهسه تر از نفس افتادیم
پست هاتم عین طرحای دولته همینجوری........

راستی حکمت این کدا که باید وارد کنیم هی چیه اعصاب نداریم!



مگه مجبورت کردن نظر بدی ی آخه!؟
فکر من بیچاره رو هم کن که باید بخونم و جواب بدم و تایید کنم و اینا

اونا توضیح داره بعدا سر فرصت پست میکنم!
نظرتو بنویس تو!
ریا نباشه آره ( منظورم جواب سوالت بود)



هووم؟

حال به هم خوردن و این حرفا دیگه



اوهووووووم م
  • استقلالی(الهام)
  • هوووووووووووووووق
    بابا اینقدر اسم این رگارتون لجن خیک رو نیارید!!!!




    مستراب نزوئه ه بدووووو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند