گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

56 - دو امر مهم!

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۱۸ ق.ظ

من اگه تو این مملکت کاره ای بشم، دو کار مهمی که انجام میدم اینه که:

۱. این تعطیلات سال رو برمیدارم!

۲. خانوم یزدانفر رو عوض میکنم!

البته شاید خانم جعفرررر ... چیز ... وایسا الان میگممم...ممم... پناه؟؟ زاده؟؟ فر؟؟ یادم نیست به خدا! ، حالا مهم نیست، هم عوضش کردم!!

 

 

 

 

  • فریba

نظرات  (۴)

سلام مگه شما دانشکده دیگه ای نیستی چیکار اونا داری مگه چیکارت کردن به نظر منم خانم یزدانفر کار راه نندازه ولی اون یکی منم نمیدونم جعفر چی بود واقعا یادم رفته بد نیست زمان من که ظاهرا مهربون بود حالا بگو جریان چی بوده



سلام علیکم
دانشکده دیگه هستیم بعله! ولی اصل و نصبمون برمیگرده به همون خراب شده ای که ازش اومدیم!!
هی دستم نرسه مگه!
دست رو دلمون نذار که خووونه خوووون!

من وتو همون خانومی که بودیم می مونیم مگه اینکه رنگ عوض کنیمممم

خانووووووووووووم جعفررررررررررررررررررررررررررررررررری نیا رو چرا درست نمیگی
فقط نوشین میتونست فامیلشو درست بگه

راستی این جواد بازیا چیه! عوض کن اون عکسو! یاد Fireمی افتمممم



این خانومی اینجا ابهام داشت یکم بیشتر توضیح بدین لطفا!!
نوشین در دسترس نبود بپرسم ازش! شایدم جعفری نیا بوده!

مگه نمیدونی!؟ میخوام بعد از اون برنامه هایی که خدمتت عرض کردم، برم اتش نشان داوطلب بشم!

جعفرزاده بابا جعفرزاده، اخمشو بعد از شنیدن فامیلیش که اشتباه میگفتیم به خاطر بیار تا تو ذهنت بمونه
شهد جان فکر کردی من الکی به این مقام حفظ شدن فامیل ایشوووووووون رسیدم؟نه سال ها دود چراغ خورده و مدت ها پشت چشم نازک کردن دیدم...
آی گفففففففففففففففففففففففففتی، دل منم خنک میشه
صد رحمت به اون خانمه که قبلنا تو تحصیلات تکمیلی بود همش لاک میزد و ناخناش مثل جادوگرا بود و همشم دعوا راه مینداخت!



آهاااا جعفر زاااااده ه

والا اون خانومه رو میشد با گفتن: "وای چه لاک خوشگلی" و " واااای چه انگشترهای قشنگی" وااای چه سایه خوبی زدین امروز و .... خـــ...ر کرد!!!
ولی اینا رو چیکار میشه کرد!!!؟
اگه اسمم یادت رفته دختر، امام قلی هستم همون که ناخناش مثه جادوگرا بود... کارت به جایی رسیده که منو دست میندازی




سلام به تو خانوم امام قلی ملنگ
رژ لبت قهوه ای و قشششنگ گ
چه خط چشمی خط لبی چه حلقه ای
ندیده ام بهتر از رنگ لاک تو رنگ گ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند