گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

63 - اپ سر صب!

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۱، ۰۱:۲۸ ق.ظ

ساعت نزدیک ۶ صبه! خجالت بکشید که هنوز خابید!

میدونی چی دلم میخاد؟

اینکه یه فلاسک چای دم کنم، وردارم برم، سر راه برم عبدالله زاده یه نون بربری دااااغ بگیرم و از سوپری بغلیش یه بسته خااامه و خرما. برم بشینم وسط چمنای خیس و خنک پارک لاله ه... 

میدونی چرا نمیرم؟ چون یه چیزی جاش خالیه این وسط!!

یه هم سفره ه، کسی که همچین سر صب ببینیش انرژی بگیری ی، ذوق کنی، اصلا کسی که حاظر باشی به خاطرش از خوابت بزنی و کله سحر بری پارک لاله!

کسی نیسسسست؟؟

خااابیدددد خااااااب

 الان همتون میتونستید هم سفره ی من باشید!

بیااا خورشید هم درومد!

خب دل بکن از اون بالشت و پتو دیگه!

 

 

  • فریba

نظرات  (۱۰)

من حاضرم بیام فقط به شرط کله پاجه



کله پاچه!!؟؟
سیراب شیردون نمیخای!؟
سلام صب بخیر
خواب!!!
آخ چه کیفی میداد هر روز، صبح آدم با این برنامه که چیدی شروع میشد



صبح شما متعالی!

پایه بااااش خب ب

من نمیدونم این چه طرز نوشتنه که جدیدا جوونای مملکت یاد گرفتن یه عمری صبح و با ح مینوشتیم ،خواب و با "و" مینوشتیم، حاضر و با "ض" مینوشتیم هی روزگار ... جوانی کجایی که یادت بخیر
خب چیکارم داری من پتو و بالشم و دوست دارم .هر چی دلت میخواد ببر، پتو رو با خودت نبر :)



خب این طرز جدیده دیگه! ورژن 2012! فقط این حاضر اشتباه لپی بود!! اصلاح شد!

تو رو که باید با همون پتو و بالشتت برد عمرن بشه جداتون کرد!

حالا من یه شکسته بندی کردم توام سفت چسبیدی؟



چسبیدم باز نشه ازهم.

فریبا جونم من یه چند باری در خدمت بودم ولی.......

من که میدونم ........

ایشالا به زودی یه همسفره همسفر هم ت........

پ.ن.جداتون کرد؟؟؟؟؟؟؟؟ ابهام داشت (تو قسمت نوشین)



این نقطه چین ها این وسط یعنی چی ی؟؟
مثلن میخای بگی ....!؟

میخندی!؟؟

فریبا این اهنگو عوض کن به جاش یه اهنگ لایت و دلنشین همراه با صدای یه خواننده محبوب بذار.



آهنگ درخواستی خودتون رو اعلام کنید تا سر فرصت پخش کنیم!!

ببخشید تو بادرود صبحانه سیراب شیردون میخورن؟کله پاجه یهمنطقی توش بود که من گفتم ولی سیراب شیردو اخه؟.............بیگیر یکی منو بیگیره



من چمیدونم
خب اینا همشون باهمن دیگه
چه فرقی میکنه کدوم رو صب بخوری کدوم رو شب!!

خب راست میگه عطی دیگه آدم نگران میشه !آخه هیییییییییییییییییییچ خبری ازت نیست!



وااا
کجا هیییچ خبری از من نیست ت
زنده م م زنده ه ه
  • مـلــــــــــــــوس
  • زندگی اجبار است ,مرگ انتظار است ,عشق یکبار است ,
    جدایی دشوار است ,ولی یاد تو تکرار است
    من میامممممممممم
    بدون شرط و شرووووووط



    تا بخام تو رو بیدار کنم ببرم با خودم که شب شده!
    مگه اینکه همون شب بری تو پارک بخابی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند