گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

72 - پخش موسیقی آنلاین!

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۵۷ ب.ظ

احتمالا میدونید که من به شدت!! به موسیقی علاقه دارم و اصولا یا باید یه چیزی دور و برم بخونه و یا خودم بخونم!!

و از اونجایی که ارشیو 70 گیگیه موسیقیم رو به کل از دست دادم و این برای من حکم یک فاجعه رو داره! دست به دامن سایتهای اینترنتی شدم، دو تا سایت پیدا کردم که یکیشون در دست تعمیره ولی اون یکی فعاله.

آرشیو موسیقی سنتی ایرانه، البته نه خیلی سنتی!

القصه

یه سر به این سایت بزنید و هنرمند مورد علاقتون رو انتخاب کنید و به موسیقی دلخواهتون آنلاین گوش بدید!

اینم سایته : http://www.javanemrooz.com/music

یه پیشنهاد: موسیقی فیلم "پهلوانان نمی میرند" اثر دکتر اصفهانی که در آلبوم "فاصله" قرار داده شده رو از دست ندید. من که واااقعا از شنیدنش لذت بردم. امیدوارم شما هم.

یه چیز دیگه:

احیانا اگر به این سایت رفتین و موسیقی قشنگی به گوشتون خورد حتما من رو هم در جریان قرار بدین.



  • فریba

نظرات  (۵)

بابا این موسیقی آنلاین گوش دادنا مال مرفهین بی درده که دایال آپ نیستن



أدسل بگیر جانمم
أدسل ل
خاله این اهنگ های یاسو نمیدونی کدوم سایت آنلاین میذاره من برم بگوشم؟؟؟
خوب سنتی دوست ندارم خوب!!!



www. دایی علیرضا .com !!!



ماکه رفتیم تبلیغ بود....توام برو دوباره تبلیغاش به دردت میخوره....



واااا
دقت کن یبار دیگه!!

دمت گرمممممم



شما که شدیدا اهل موسیقیو همخوانی هستی یه پیشنهاد همخوانی داری !بیا بخونین بدین آکادمی شاید از توش چیزی در اومد.



من که میدونی پااایه م
استاد رخصت بدند چرا که نه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند