گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

97 - بدون شرح!

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۲۷ ب.ظ

 یه سر به این سایت بزنید! واقعا مایه تاسفه!

http://namazruze.blogfa.com/

 


پ.ن: هر چی فکر کردم چه اسمی برای این پست بذارم عنوان مناسبی پیدا نکردم! تجارت دین، ادای فریضه تجارت عقیده، درآمدهای اخروی... هر چی دوست داری بذار خودت!

 

  • فریba

نظرات  (۷)

شما بچه کجایین؟



همینورا!

هی وای من...



میبینی وضعو!؟

خیلیم خوبه، ملت کسیو ندارن تو این دنیای وانفساه، حق الله هم هست

چطور برا کفن و دفن مرده پول میگیرن چیزی نیس؟ خب اینام کار میکنن پول میگیرن، پول گرفتن برا کار مستحبی عین روضه و اینا درست نیست ولی برا کار واجب چه اشکال داره خب؟



من با اصلش مشکل ندارم!
بگیرن خب، طرف میخواد عذاب اون دنیا رو از رو دوش کسی برداره!
ولی تا جائی که من میدونم م، طرف رو باید بشناسی، بهش اعتماد داشته باشی، به ایمانش شک نداشته باشی و ... نماز روزه رو بسپری دستش!
نه اینکه یکی بیاد سایت بزنه بگه پول بدین من نماز بخونم برا امواتت!
والا!
اگر مثل گاو گنده باشی،میدوشنت، اگر مثل خر قوی باشی،بارت می کنند، اگر مثل اسب دونده باشی،سوارت می شوند…. فقط از فهمیدن تو می ترسند....واقعا که.....



هر چی فکر کردم ربط نظرت رو با این پست نفهمیدم!
روزه م دیگه درک کن!

سلام من همون خوزی خودتونم تغییر نام میدم از الان به بعد به اسم فاطمه میام باورم نمیشه مگه میشه واقعا که آدم پول جمع کنه بدن براش نماز بخونن



سلام علیکم بر فااااطمه عزیززز
یه آش هم میپختی خب اسم عوض کردی!

ولی باورت بشه چون یه چیز طبیعیه، نماز و روزه پدر و مادری که به رحمت خدا رفتند به عهده پسر بزرگه خونواده س، حالا اگه پسر بزرگ از عهده ش برنیومد یا اصلا پسری در کار نبود! باید به یک آدم مطمئن متعهد مومن مبلغی پرداخت بشه که در ازاش نماز و روزه قضا ادا بشه!
ولی دیگه تبلیغ اینترنتیش شاهکاریه دیگه!

خدایی فکر کن چ در امدی داره ها!
حالا اگه پول رو گرفت و نخوند چ کنیم؟



آره بابا
حالا تو هی ی بشین ن شیمی بخووون!!

دیگه اینجا ما کاری نباید بکنیم!! خدا خفتش خواهد کرد!

تو نین وقت شو اینترنت د چکار اکره داره!؟ هااان؟ یالا بَووووو...
من شنیدم اگه پسر بزرگ خانواده توانایی داشت نمیتونه همچین کاری کنه وظیفه خودشه در صورت عدم توانایی باید کس دیگه ای رو خبر کنه برا همین تعجب کردم انگار همه ضعیفن که تو سایت تبلیغ میکنن



آره خب
این دور زمونه ملت هنر کنن نماز روزه خودشون رو بخونن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند