گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

102 - اینترنت همسایه!

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۱، ۰۹:۳۶ ب.ظ

 این پست غصبی است! چون اینترنتش دزدیست! ;)

 

  • فریba

نظرات  (۴)

هی واااااای من



هی وااااای ما!

خوب به من چه؟



اینجاس که باید بری تو کوچه بازی کنی!!

یعنی رو این پست نمیشه نماز خوند؟!
راستی عکسی که برا وبلاگ انتخاب کردی عالیه احسنتُکُهُنَ



استغفرالله استغفرالله
برو رو پست بعدی خوااااهرر

چشاتون عالی میبینَهُنَ!!
الان که.... فریبا حرصی بشه و بگه.............. دختر تو که از بامداد تا شام شاد دست از سر من بر نمیداری حداقل تو قسمت نظرات راحتم بذار
....
...
..
.
اما عزیزم سخت در اشتباهی...... دوستت دارم وحشتناک حالا حالا حا باید منو تحمل کنی البته میتونم تصورت کنم بعد از خوندن این پست اینجوری........




چاوشی جان!!
از بامداد تا شامشاد که سهله
اگه 24 ساعت شبانه روز هم دستت رو سرم باشه، (البته به جز مواقعی که عرف بچه های GIS هست!! ) بازهم میام جوابتو میدم م م و میگم م
عزیزززمی ی
ماشینای تو پارکینگت تو حلقم م م
نفرمائید این حرفها رو که قلبا و عمیقا ناراحت میشم م!

امری باشه همچناااان د رخدمتیم م، کت بسته




ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند