گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

104 - تقدیم

جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۰۶ ب.ظ
نه اینکه بی تو نخندم
نه....
اما به خدا تمام این خنده های خام بی خیال
به یک تبسم کوتاه دیدار  نمی ارزد
به تبسم ساعت های زیبا

یا دقیقتر بگویم

آن لحظه هایی که تو حسش میکنی

لمسش میکنی

و من در حسرت این حسم

من فرسنگ ها از تو دورم

بافواصل منزل ها برایت نگارش میکنم

تو میدانی...

حالا اگر حرفهای دلتنگیم در ازدحام واژه و وزن موازی ترانه نمی گنجد
گناهش به گردن تو!
که من و این نگاه را
چشم در راه طنین تیسمت  گذاشتی
حالا هنوز
بسیاری از روزها که میگذرد

سایه ای میبینم

صدایی میشنوم

در باز میشود

لبخند میزنم

به خیال خامی که تو باشی

اما به آن روزها گواه
تمام خطوط این خنده های خواب آلود
با رگبار گریه های شبانه
از رخساره ی خسته و خیسم
پاک می شوند

وقتی دیگر لبخندت را نمیبینم

وفتی گرمای وجودت را حس نمیکنم

و تو بهتر از هر کس میدانی...

که بدون تو

اشک و لبخند من یکسان است....

نه اینکه بی تو نخندم، نه

تو هم نباشی من میخندم..... 

اما به همان تلخی اشک....

(تقدیم به روح بابای مهربونم و همه ی باباهایی که لبخند بدون حضور اونها معنی نداره)

  • فریba

نظرات  (۴)

روحش شاد ویادش گرامی ان شا... روح تموم بابای مهربون غریق رحمت الهی
پدر
واژه ی زمینی نیست
خودش نیز اهل اینجا نیست
او آسمانی است،
چند صباحی برای ما در زمین میماند
وقت رفتنش که برسد،
او شاد است،
چون به مامنش برمیگردد
آن وقت ما میمانیم و یک جای خالی و غم فراق یک فرشته...

روح پدرت شاد مریمی، هر جا هست جاش امنه و خووب و سبزززز



مرسی عزیزم
خدا سایه پدرتو تا سالیان دراز رو سر تو و خانوادت حفظ کنه انشالله
رفتی و من پشت سر تو دست نه، دلم را تکان دادم...


خیلی قشنگ وصف کردی
غم آلودم نشاط روزگار از من چه میخواهی
ز پا افتاده ام گشت و گذار از من چه میخواهی
امیدم رنگ می بازد به گل از من چه میپرسی
خزانم برگ میریزد بهار از من چه میخواهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند