گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

106 - درخواست کمک ک ک

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۱، ۰۶:۴۵ ب.ظ

دوستان عزیز

هم خانه ای های گراااام

متخصص و غیر متخصص

بشتااابید که من گیرم!

یه مدتیه فونت سیستم من بهم ریخته ه

نمیدونم گیرش کجاااس،

تو اینترنت که میام یه مدل فونت رو که نمیدونم چیه رو نمیخونه! به جاش مربع میذاره یه عااالمه!

مثلا میخوام برم تو گوگل سرچ کنم، اگر انگلیش بنویسم خوبه هااا، ولی اگه بخوام یه چیز فارسی سرچ کنم قاطی میکنه!!!

شدیدا هم الان محتاج سرچم م

اهااان از اون مهمتر میدونین چیه ه؟

ایملهاااااااام، اگه ایمیلی سابجکتش یا خود متنش فارسی باشه، اونا رو هم مربع مربع نشون میده ه

دست به کار شید، هیئتی تشکیل بدید، بررسی کنید و راه حل رو به من اعلام کنید!

من وقت ندارم خودم! میدونید که ه؟ دفااااااااع دارم!

منتظرررررررم م

 

  • فریba

نظرات  (۷)

به احتمال زیاد مشکل از فونتهای ویندوزه.
کارهای زیر رو به ترتیب انجام بده. اگر مورد 1 نشد به دومی برو و.. :

1- به این مسیر برو :
control panel >fonts > font settings
روی restore default font settings کلیک کن. یک بار سیستم رو ریستارت کن.

2-
فونتهای داخل پوشه control panel > fonts رو از یه کامپیوتر دیگه که ویندوز 7 داره و این مشکل رو نداره کپی کن.
ایشالا که حل بشه



خودمم حدسم همینه
راه یک رو امتحان کردم ولی تاثیری نداشت!
یه کامپیوتر دیگه که ویندوز سون داره که ندارم!!؟
باید حل بشه گیررررشم
هی مطالب رو از تو نت کپی میکنم تو WORD تا بتونم ببینم چی میگه!!

آره بد گیریه اونم تو همچین موقعیتی!! من هر چی سرچ کردم به جز این دو تا روش چیز تازه ای پیدا نکردم حالا بازم میگردم یا میپرسم ببینم روش دیگه ای هست یا نه



مرسی آجی
راه حلی که به ذهن خودم میرسه ریست کردن ویندوزه که ارزش نداره واقعا!!!
ببینم چیکار میکنی مهندسسسس
اینم امتحان کن ببین میشه:
وارد Internet Option > Advanced و روی دکمه Reset کلیک کن



کردم نشد!

Control Panel\Clock, Language, and Region\administrative\change system locale
این مسیرو برو ببین زبان ویندوزت چیه.
اصلا برو و از اول زبان ویندوزتو صحیح تنظیم کن (ببخشید مجبورم فارسی بنویسم):
کنترل پنل/کلاک,لنگوییج,اند رجیئن/چنج دیسپلی لنگوئیج/فورمت/پرشین/بعد از فرمت در قسمت لوکیشن ایران رو انتخاب کن/بعد از اون در قسمت ادمینیستریتیو گزینه چینج سیستم لوکال و کلیک کن/در قسمت کارنت سیستم لوکال پرشین و انتخاب کن/در نهایت اگر روی کپی ستینگ کلیک کنی باید تمام فرمت ها پرشین و تمام لوکیشن ها ایران باشه.



هی ی نوشین جان
همه ی این راههای که پیدا کردی رو رفتم
معلوم نی گیرش کجاس
میگم نه اینکه هاردشو تازه عوض کردم، احتمالا هاردشو تازه از خارج اوردن!! هنو فارسی بلد نیس...
بیخیاااال منم از این به بعد بادرودی سرچ میکنم تا هنگ کنه!

مرسی نوشینم م
زحمت کشیدی
فریبا جون چرا انقد خودتو جوش میدی
ویندوزتو فورمت کن بیچاره دیگه قاط زده بس که ازش کار کشیدی
کار نیم ساعته



جاااااااان ن!؟
فرمت ت!!!
وقتی مینویسی غیر متخصص خب همینم باید بشنوی دیگه


من راهشو بلتم ولی پول میگیرم م م م
102871718002 شماره سیبامه



اصل نیتشه که خیر بوده دیگه،
شما به تخصص خودت ببخش حمیده جان!

حللله، فقد بگو چقد واریز کنم!؟
بلد نیستی کهههههه
ببین یه بار بزن تو مانیتور
بعد سه تا بزن پس کله اش
چن تا فحش دبش بش بده
دوتا مشت بزن رو صفحه کلید
اگه درست نشد بنداز سطل اشغالی یکی دیگه بخر!



گیگا بایت که نیس س
وااایوئه ه هااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند