گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

105

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۱، ۰۵:۱۸ ق.ظ


         یه جمله به مخاطب خاصت بگو؟


                                                                                    

  • فریba

نظرات  (۹)

مخااااطب خااص، کجاااااایی؟؟

******
با تشکر از تریبونی که در اختیارم قرار دادید، فقط اگه لطف کنید برنامه های بعدی رو وقتشو یکم بیشتر کنید ممنون میشم!!
******




با این کجایی که گفتی منتظر باش همین روزا پیداش میشه
جمله :خیلی ظالمی
په این دختر خوشکله چرا پاش اینطوره وای یه جوری شدم




میکشمش!!!!!!
بذار یه بار دیگه دقت کنم...
مخاطب خاص عزیز...
خصوصیه خب
عکسه خیلی باحال بود من همیشه هر وقت اینطوری میشینم میگم کاش میشد پاهام یه جوری به هم پیچ میخورد که وقتی میشینم هی از هم جدا نشه




حالا ببینااااااااااا!!!!!
تو که نباید برا پیچوندن پاهات مشکلی داشته باشی رعنا
ما که مخاطب خاص نداریم چیکار کنیم!!؟

میگم این دختره چطوری پاهاش رو به هم پیچونده؟ هر کاری کردم نتونستم!!




ای بابا.... ای بابا

منم هر چی کردم نشد!!!!
حالا کی هست؟مخاطبو میگم




سالهاست خداست
هوام بیشتر داشته باش!

نوشین! هاجر راس میگه تو همینجوری پیچ میخوردی




آره شهد جون من فک میکنم نوشین امتحان نکرده!!!
چه انعطافی داره پاهاش




یعنی پاهای این دختر بیشتر از مطلبه توجه دوستارو جلب کرده ها!!!!
چه خووووبه همه یه مخاطب خاااص دارنداااا

خب یکی هم بیاد مخاطب خاص من بشه بیام براش پیام بذارم خب ب!




میشه برا من بذاری؟!!!!
اینجا نیستش اخه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند