گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

120 - !!

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۱، ۰۴:۱۶ ق.ظ
یه روز استاد براتی که میدونم هیچکدومتون دل خوشی ازش ندارین، سرکلاس از بچه ها پرسید که کی میتونه بگه که اسم تپه های "منفرد" که تو بیابونا بر اثر فرسایش بادی ایجاد میشن چیه؟

یکی از بچه ها جواب داد:نعمت!!!!!!


این قضیه برمیگرده به همون آقای ص/ا/ل/ح م/ن/ف/ر/د که اسم کوچیکش نعمت بود!!

  • فریba

نظرات  (۷)

لطفا در نام بردن از اعضای خاص، مانند جناب صالح منفرد،
به این صورت استفاده کنید:
ص/ا/ل/ح/م/ن/ف/ر/د
که اگه احیانا هوس کردند اسم خودشون رو سرچ کنند، به این وبلاگ راه پیدا نکنند که آبرومون میره
!!!


اتفاقا خودم هم به این قضیه فکر کرده بودم فریبا
آخه من خاطرات قدیما رو خیلی دوست دارم ، حیفن که دوباره گفته نشه
ای بگم خدا چیکارت نکنه با اون نظر خصوصی که گذاشتی دو ساعت خندیدمممممممممممممممممم
حالا فعلا ما چوب به دستیم ایشالله نوبت تک تک تون میرسه از خجالت همتون درمیایم
من الان میرم اسمشو سرچ میکنم و پیداش میکنم و خبرش میکنم و میدونی که این کار ازم برمیاد!!


برای انجام ندادن این کار پول میگیرم م م م


ای بابا
خشکه حساب میکنیا:-)

حـــــــــمــــــیــــده
از دست تــــــــووو
آره یادمه من هنوزم به تپه های منفرد میگم ن/ع/م/ت
به معصومه جون بگین تو همیشه باید اسم نعمت ورد زبونت باشه هر چند دیر جنبیدی نعمت 2ساله زن گرفته فکر کنم الان باباهم شده


ولی همونطور که اون گفت ما اسم نعمت رو رو یکی دیگه گذاشته بودمیما:-))))
و در اینجا یک خاطره از من......
یه روز که استاد لشگری که هممون تتد تند حرف زدناش یادمونه+ وقفه ای برای نفس گیری وسطش
از بجه ها پرسید خوب...........تابستون چی کار کردید؟..................کسی کار هم کرده؟
در همین موقع بچه خود مشهد(غلامزاده) گفت :بله
استاد:چی کار؟
خود مشهد:تو مغازه بابام وایمیستادم
استاد:مغازه اش چی بود؟
ن/ع/م/ت:.......................دمپایی فروشی

کلاس:
جدی یادم نیست اسمش رو کی بوده به منم بگین


:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند