گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

یادداشتی برای فریبای عزیزم

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۱، ۰۴:۰۳ ق.ظ
یه وقتا که همه چی شلوغ پلوغ میشه... دوستا میان، کارای روزمره، شروع

 مدارس، رفت و آمد خونواده و همه باعث میشه که من فرصت نکنم حتی تلفنی 

حال کساییو که توی روزای سخت گذشته همراهم بودنو 

بپرسم این اصلا خوب نیست و آزاردهندست!!!

الان میخوام از کسی عذرخواهی کنم که توی این مدت نشد مثه قبل بهش سر

بزنم شمام یه پادرمیونی کنید که بگذره...



بوسه ام را می گذارم پشت در... قهر کردی، قهر کردم سر به سر

تو بیا در را تماما باز کن.... هر چه می خواهی برایم ناز کن 

من غرورم را شکستم داشتی... آمدم حالا تو با من آشتی؟

  • فریba

نظرات  (۲)

خب حالا خودتو لوس نکن ن
بیا بریم برا دفاعم مانتو بخریم
بدو یالا



فریبا چ زود دختر خاله شد!؟!واقعا از عجایب 14 گانه اس!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند