گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

127 - برنامه روزانه!

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۲۹ ق.ظ

یه کاغذ آچهار برداشتم و تماااام کارهای که باید این مدت انجام بدم رو توش نوشتم، البته لحظه به لحظه به لیست کارهام اضافه میشه و کاغذ پر میشه! سمت راست هر کاری یه مربع گذاشتم و سمت چپ هم تو پرانتز با خودکار قرمز نوشتم هر کاری باید کی انجام بشه یجورایی dead line گذاشتم! 

اینو دکتر بهم یاد داده! گزارش کارای مشترک من و دکتر اینطوری ردیف میشه. شنبه اول هر هفته من با یه برگه میرم دفتر دکتر و کارایی که باید تو طول هفته انجام بشه رو یادداشت میکنیم و براش زمان میگذاریم، یه ستون هم تعریف کردیم با نام "توضیحات" که اگه جائی لازمه توضیح داده بشه.

روند رو به رشد خوبی داره. الان من در هفته سه تا تایم شیت پر میکنم!! یکی برای مدیر، یکی برای دکتر، یکی هم برای خودم!!! 

تو برنامه ای که امروز نوشتم سه تا کار خیلی مهم هست که باید انجام بدم ولی شروعش برام خیلی سخته:

زبان، ریاضی، آمار!!

اصلا نمیدونم چطوری و از کجا شروع کنم!

زبان رو که برنامه دارم براش، ولی ریاضی و امار، نـــُـچ! باید براش فکر کنم. فرصت کمی دارم برای جبران نقاط ضعفم.


  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند