گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

129 - سه تـــــــــــــار

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۰۳ ب.ظ

مواقعی که تنهام،

خیلی احساس دلتنگی میکنم،

ناراحتم،

دلم گرفته،

خسته م،

حوصله ندارم،

و ....

 

تمرین سه تار خیلی میتونه منو آروم کنه!

بعضی وقتها میشه ساعتها تو دستمه بدون اینکه نتی بزنم ولی تو ذهن خودم دارم تمرین میکنم و اواز میخونم و ...

 

دوست داشتم امیرعلی و الناز بودند اینجا،

نُــتها رو بلند بلند میخوندن،

منم با ذوق براشون میزدم!

 

  • فریba

نظرات  (۱)

صدایی که از اون سیما در میادوای ...
منم گاهی پیش دوستم میرم میگم یکم تار بزن میخوام برم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند