گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

132 -انتخابات

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۰۳ ب.ظ

تو این مدت خیلی دارم به این فکر میکنم که به چه کسی رای بدم!!

.... میگه اولویت اول اینه که رای ندی!

اولویت دوم هم میگه بازم رای ندی!

ولی اولویت سوم میگه به آقای روحانی رای بدی!!

 

 

بی ربط نوشت:

۱. بیمارستان رو باید میرفتم، خیلی دیگه دارم عقب میندازم. اگه مُردم کسی مقصر نیست جز خودم! خیلی بی توجهی کردم.

۲. جریان داره! حالا میگم وقتی نتیجه ش معلوم شد!!

 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند