گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

134 - paper

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۶ ب.ظ

میخوام برم از استادم خواااااهش کنم، بگم تروخداااا بیخیال این گیرایی که به مقالم دادی شو! خب من واژه معادل اینایی که ایراد گرفتی رو از کجا بیارم!؟ چشش درآد اونی که ازش سردرنمیاره بره یذره مطالعه کنه بفهمه منظور من چیه!

اصلا کو تا کِی مقاله من اکسپت شه و به مرحله چاپ برسه و بیاد برسه دست مردم و کو تا یکی بیاد بخونه و ایراد بگیره، اووووووووه! من مُردم تا اون موقع!

حوصله شو ندارم خب، کل مقاله رو شخم زده داده دست من میگه برو صافش کن بیا. عه!

به کی بگم من از پایان نامم بدم میاد، حالا بعد یسال دوباره بیام بشینم سرش ازش اطلاعات دربیارم بریزم تو حلق این مقاله! 
خط به خط این پایان نامه و مقاله رو اعصاب منه! این اعصاب منه الان! ببین ن ن ن!

 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند