گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

paper2

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۰ ب.ظ

اراده کردم نشستم سر مقاله هه بلکه جمعش کنم بره تا فردا!

ادیت کردم تااااااا رسیدم به نتیجه گیری دیدم نخیر، هر جاش رو بتونم از زیر دست مهندس در برم این یکیو نمیتونم!  تا همینجاش هم که انجام دادم خیلی خیر کردم! این بود که خودم رو سنگین و رنگین نگهداشته و بخش نتیجه گیری رو موکول کردم به فردا انشالله که تموم بشه همون فردا بدم بره! یعنی میشه که بشه!؟

اگه بشه خودم رو یه بستنی سوپر مگنوم مهمون میکنم! شایدم سیب زمینی زاپاتا!

چرا خودم رو؟؟ خب چون کسی دیگه نیست!!

من بخوابم، دیر شد!

 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند