گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دل خوش!

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۷ ب.ظ

یه مدتیه جواب هیچ تلفنی رو نمیدم!

و همچنین جواب اسمس!

البته نه هیچ هیچ ها، تعدادشون محدوده کسائی که پاسخگوشون هستم، یا جزو عزیزانن یا جزو همکاران!!

به غیر از این دو جواب بقیه رو نمیدم، مهم نیست برام چیکارم دارن که اینقده زنگ میزنن، یا اسمس میدن، نگرانمن، چی فکر میکنن در موردم ، اصلا برام مهم نیست.

تصمیم گرفتم اصلا یه مدت گوشیم رو خاموش کنم!

تو عید که گوشیم رو خاموش کردم خیلی خوب بود. هر چند بعدش کلی از همه فحش خوردم ولی حس خوبی بود. خیلی راحت بودم.

یکی دو هفته دیگه که از خوابگاه رفتم اولین کاری که میکنم همینه، گوشیم رو خاموش میکنم شاید تمام تابستون و شاید هم بیشتر.

با هر کسی کار داشته باشم خودم بهش زنگ میزنم، دلم برای هر کی تنگ شد خودم میرم سراغش، حال هر کسی رو خودم میپرسم، اینطوری خیلی بهتره!

هوم؟

 

  • فریba

نظرات  (۶)

  • رویای زیبا
  • اوهوم
    خیلی خوبه
    فقط هی تو خونه گیر میدن چرا خاموش می کنی!
    پاسخ:
    پاسخ:
    خدا رو شکر از این گیرا تو خونه ما نیست!

    مهم نیست باهام چیکارم دارن که اینقده زنگ میزنن، یا اسمس میدن، نگرانمن، چی فکر میکنن در موردم ، اصلا برام مهم نیست!!!!
    فریبا؟تو این مدت چی به سرت اومده؟چرا اینطوری شدی؟ تو و این همه خودخواهی محاله محاله محاااااااااااااااااال!
    پاسخ:
    پاسخ:
    خسته م نوشین
    خیلی خسته م
    .....

    این و برای خودت مینویسم انتظار ندارم تاییدش کنی نمیخوامم خصوصی بفرستمش.
    نمیدونم چرا دیگه وبت اون حال و هوا رو نداره؟چرا دیگه نوشته هات دل آدم و باز نمیکنه؟ توش انرژی منفی, خودخواهی, غرور,کینه دیده میشه چیزایی که قبلا اصلا نشونی ازش اینجا وجود نداشت! فریبا؟طوری شده؟ البته اگه نگران بودن بقیه برات مهمه جواب بده اگر نه که هیچی!
    پاسخ:
    پاسخ:
    از یه ور گفتی انتظار نداری تاییدش کنی از یه ور هم گفتی نمیخوای خصوصی بذاری، مونده بودم تایید کنم یا نه!
    بهت حق میدم اینطوری قضاوت کنی ولی خب اگه دوست داری بدونی برات میگم ولی خصوصی!! سر فرصت!! اوکی!؟
    درست مثل من ...
    یا محول الحول والاحوال حول حالنا الا احسن الحال
    آمین
    پاسخ:
    پاسخ:
    چی مثل تو؟
    منظورم این بود که خصوصی نذاشتم تا بتونی هرجاشو خواستی حذف کنی بعد تایید کنی فکر کنم زیادی سربسته منظورمو و رسوندم
    اکی.
    همین که گفته بودی خیلی خسته ای دیگه! البته امروز خیلی بهترم امیدوارم توام باشی
    پاسخ:
    پاسخ:
    اینجا آزادی بیان و پس از بیان داریم و دموکراسی کااااامل حاکمه!! ;)
    خسته از یک روز و دو روز نه! خسته از این روووووزهااااا!
    حالا نگی این دختره با این همه کار که رو سرش ریخته هی تپ و تپ چطوری میاد تو اینترنتااااا. ماجرا داره این خواهر من تعطیل که شده رفته یه وایرلس توووووووپ خریده در روز از 24 ساعت 25 ساعت پای لپ تاپه و این اینترنت همییییییییشه وصل. وقتی میره تالار اندیشه (میدونی که کجاست ) یا ناهاری شامی چیزی میخواد بخوره من میپرم سر لپ تاپ و سریع چندتا وبلاگ مورد علاقمو چک میکنم و اگه کارش طولانی بشه یه نظری چیزی ام میتونم بذارم .تلویزیونم که همش باید بشینیم برنامه کودک ببینیم به نظرت دیکتاتوری ازین نوع بدترم داریم؟
    پاسخ:
    پاسخ:
    این وایرلسم بد چیزیه هااا! رفتنت تو اینترنت با خودته برگشتنت با خداست!!
    لپ تاپ خودت کو پس!؟ نکنه لپ تاپ تو رو به تصرف خودش دراورده!؟
    ماهان همچنان حکومت میکنه!؟ ;)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند