گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

برنامه عصر

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷ ق.ظ

کم کم میتونم جمع کنم برم،

امروز فکر کنم فرصت کنم برم بیمارستان. امیدوارم!

سه تا کتاب میخوام از انتشارات سازمان نقشه برداری، انقلاب به این عظمت نداره این کتابها رو! باید برم تاااااااا ازاااااادی، ولی فکر نکنم امروز برسم.

اخبار انتخابات تا الان نوید بخش بوده، شاید بعد از بیمارستان به ستاد هم یه سر بزنم ببینم چه خبره. اگه نه که توصیه مادرانه خانوم مدیر رو گوش میکنم و عین یه دختر خوب و مثبت گوشه دیوار رو میگیرم و برمیگردم تو لونه م!

 

  • فریba

نظرات  (۲)

بیمارستان چرا؟؟
پاسخ:
پاسخ:
این را هم خصوصی خواهم گفت!;)
خجالت نمیکشی لاک میزنی, کیلید دستت میگیری, تل قرمز میزنی, تازه لبخندم میزنی؟
پاسخ:
پاسخ:
تعدادی دستبند مجهز به شاه کلید در مزایده ای به فروش میرسد!!!! ;)
لاکم معلومه!؟؟ نگران بودم نکنه مشخص نباشه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند