گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

تـــــــبــــــــریـــــــــکـــــــــ

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۲۷ ب.ظ

رویش گلهای بنفشه ۹۲

 بر ساقه های سبز ۸۸

مبارک باد.

+ تا یه ربع پیش تو بلوار بودیم! تا صبح مردم بیدارن و بوق میزنن! انصافا دل همه شاد شد. دم همشون گرم. البته علاوه بر مردم، باید از اقای خاتمی و هاشمی هم تشکر کرد که با حمایتهاشون مردم رو هم به پای صندوقهای رای کشیدند. به امید بهروزی!

------------------------------------------------------

+ هیچکدوم از برنامه های عصر رو انجام ندادم! وقتی برگشتم از دانشگاه به حدی خسته بودم و گرمم بود که ولو شدم! نفهمیدم کی خوابم برد، ساعت هشت و نیم با صدای جیغ هم اتاقیم بیدار شدم که " فریباااااااااااااااا پااااااااااااااشووووووووو بردیممممممممممممممممم، هیژژژژژده ه ه میلیوووووووووووووووون....."
اینگونه بود که بنده از اعماق خواب نازم به سقف اتاق چسبیدم!

+ اصن من نمیرم بیمارستان، اصن من از دکتر میترسم، از بیمارستان میترسم، از ازمایش از نتیجه ازمایش از اینا میترسم!!! نمیرم اصن...

 

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند