گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

Unknown

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۵ ب.ظ

+یه استرسی دارم، علتش رو هم نمیدونم!

هل من ناصر ینصرنی!؟

 

+ امروز داشتم به این فکر میکردم که من اگر همونقدر که به قولهایی که به بقیه میدم پای بندم، به قولهایی که به خودم هم میدم پای بند میبودم، الان وضعم خیلی بهتر بود.

+ دوست داشتم الان هر جایی میبودم به جز اینجایی که الان هستم، حتی شده تو بلوار!

 + یذره سه تار تمرین کنم شاید موثر واقع شد.

 

  • فریba

نظرات  (۲)

آנم ها تنها ڪه نباشند ، مے روند …

تنها ڪه مے شوند ، برمے گردند …

وقتے ڪه برگشتند تنها لایق یڪ جملـﮧ اند :

هِـرررررے
سینه خواهم شرحه شرحه از فراق تا بگویم شرح درد اشتیاق!!!!!

منم این روزا اصن حالم خوب نیست هر روز رو به امید اینکه شاید فردا حالم بهتر میشه رو با اشتیاق میگذرونم ولی صد افسوس که اون فردا نمیاد!!!
نمیدونم دچار افسردگی شدم یا....
قبلا فکر میکردم از استرس مقاله است مقالمم نوشتم توفیری حاصل نشد
اصن هنگم! صبحا از بی انگیز های نمیخام از رختخاب پاشم

کمککککککککککککککککککککککککک
پاسخ:
پاسخ:
اووووووووووه!
چه دل پری!!!!!
اینا پس لرزه های بعد از دفاعه ها!! نذار به زلزله بعدی برسه که میشی مثل من!
بجنب یه حالی به خودت بده،

راستی سه تار چی شد!؟ درس چندین!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند