گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

امروز، فردا

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ق.ظ

یه مثلی هست که میگه 

" کار امروز به فردا مسپار"

برای من این مثله اینجوریه:

" کار فردا به پس فردا مسپار"!!!!

یعنی کارم از امروز گذشته دیگه. به حدی کار عقب افتاده دارم که اصلا نمیخوام برم سراغشون!

کاش یکی بود منو وادار میکرد این چندتا کار رو انجام میدادم خیالم راحت میشد. 

همشون رو هم شاید نهااایت دو الی سه روز وقت ببره! ولی من بیشتر از اینها ازشون فاصله گرفتم و پشت گوش که چه عرض کنم پشت کوه انداختم!!! 


یه امروز که من میخواستم زودتر برم، مدیر گرام میخواد تا شب تو سایت بمونه! خب پاشو برو دیگه مگه کار و زندگی نداری! دهه!


  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند