گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

عـــطـــر

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۵۰ ق.ظ
یه عطر دیدم 157 تومن!

طرف تضمین میکنه که اصله! چون برچسب شبنم داره،

میگم از کجا معلوم همون برچسب شبنمه تقلبی نباشه!!


دو سال پیش یکی از بچه ها داشت همینو، 80 خریده بود اون سال. 

ازش خوشم اومده، دارم دل دل میکنم بخرم یا نه!!

دوستان این رو هم پیشنهاد میکنن! قیمتش تو همین مایه هاست. بوش نکردم ببینم چجوریه، کسی میشناسه این دو تا رو!؟


  • فریba

نظرات  (۳)

  • استاد تنها
  • سلام
    حیفه این خوشگلی نیست که پشت دستت و کلید و پارچه بنفش قایمش کردی ؟!
    ما رو از فیض جمال زیبات دریغ کردی وا
    خوبی عزیزم؟
    یا حق

    پاسخ:
    پاسخ:
    زهرمار!
    نکبت!



    من که شخصا بوی ورساچی یا به عبارتی ورساچه رو خیلی دوست دارم حالا دیگه خوددانی

    پاسخ:
    پاسخ:
    ایفوریا را بوییدی ایا؟ ورساچ مگر چه بویی است همه دم از آن میزنن!
    کو عکست!!!!!
    پاسخ:
    پاسخ:
    عاقامون فهمید مجبور شدم بردارم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند