گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

Unknown

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۴ ق.ظ

سلام و صبح بخیر!

دیشب فکر کنم نزدیکای 3 بود که خوابیدم، برای همین به سرویس نداشته مون نرسیدم! بیدار شدم ساعت هفت و نیم بود، ساعت 8 تو بلوار بودم و ساعت یه ربع 9، پشت میز کارم!

چقدر تهران خلوت شده!؟ اصلا از اون ترافیکی که تا هفته پیش بود خبری نیست.

قرار بوده تیمهای همکار دیروز گزارش کاراشون رو برامون ارسال کنند ولی هنوز خبری نشده، به تک تکشون زنگ زدم گفتم هممممه فرستادن فقط تیم شما مونده!! در حالیکه هیچکدوم نفرستادن هنوز!
دکتر میگه خوبه! کم کم داری راه میفتی!

 

  • فریba

نظرات  (۱)

ای پیام رو یکی به من نظر داد منم بهش عمل کردم.. تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون.
اینویه دختره بهم داد.
پاسخ:
پاسخ:
قدیما میرفتیم امامزاده، گوشه گوشه کتابهای امامزاده پر از این یادداشتها بود!
موبایل که اومد، این نوشته ها جاش رو به اسمس داد!
بعدشم که ایمیل شد،
مدل وبلاگیش رو ندیده بودم که خب شکر خدا!! دیدم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند