گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

برنامه عصر!

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹ ق.ظ
امروز کاریمون هم رو به اتمامه، چشام داره درمیاد رسما!

امروز برای عصرم هیچ برنامه ای ندارم (نَکه حالا روزای دیگه دارم!!)

یکی یه پیشنهاد خوب به من بده!

مفیـــــــــد لطفا!


دوست میداشتم یکی میبود، میرفتیم پارکی، دشتی، کوهی ....! 

نیست دیگه، چیکار کنم!

  • فریba

نظرات  (۱)

سلام...راستش منم ی وبلاگ نویسم...و از نظرای تبلیغاتی مزخرف بدم میاد...دیروز تصمیم گرفتم ی وبلاگ بزنم و ازش کسب در آمد کنم...نمیخوام با کامنتای الکی وقتتو بگیرم...و دروغ بگم...فقط اومدم صادقانه بهت بگم با اومدن به وبلاگم و کلیک کردن رو بنر ها میتونی باعث بشی که منم ی کسب درآمدی کرده باشم...منتظرتم...زیاد وقتتو نمیگیره...همین الان اینجا تایپ کردم برات اینا رو...کپی پیست نیست...
پاسخ:
پاسخ:
قربونت برم که اینقده صادقی!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند