گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

170 - دلــــم تــــنگـــته...

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۵۳ ب.ظ

با حس غریبی  با حال عجیبی  دلم تنگته

پر از عشق و عادت بدون حسادت دلم تنگته

گله بی گلایه بدون کنایه  دلم تنگته

پر از فکر رنگی یه جور قشنگی  دلم تنگته

دلم تنگه تنگه واسه خاطراتت که کهنه نمیشن

دلم تنگه تنگه برای یه لحظه کنار تو بودن

یه شب شد هزار شب که خاموشو خوابن چراغای روشن

 من دلشکسته با این فکر خسته  دلم تنگته

با چشمای نمناک ترو ابریو پاک دلم تنگته

ببین که چه ساده بدون اراده دلم تنگته

مث این ترانه چقدر عاشقانه دلم تنگته

چقدر منتظر شم که شاید ازاین عشق سراغی بگیری

کجا کی کدوم روز منو با تمام دلت می پذیری

 

دانلود - با صدای معین

 

  • فریba

نظرات  (۲)

  • استاد تنها
  • سلام
    اومدم اما خبری ازتون نشد
    یا حق
    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    چه خبری!؟
    سکـــوت. . .
    و دیگر هیـــچ نــمی گویم . . . !

    که این بزرگترین اعتـــراض ِ دل مــن است
    به تــــو . . .
    سکـــوت را دوســت دارم بــه خاطر ابــهت بی پـایانــش . . .

    @به منم سر بزن خوشحال میشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند