گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

180 - پست آخر هفته کاری!

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴ ق.ظ

++چقدر امروز خسته کننده بود!

کار خاصی هم نداشتم هااا، ولی از هر روز دیگه ای خسته تر بودم، همکارام هم همین رو میگن!

هفته سختی رو پشت سر گذاشتیم همگی، پر کار و با فشار روانی بالا!!!

خسسسه نباشم!

هیشکی هم نیست به ادم خسته نباشید بگه!

این همکارم داره میره مرخصی برای یه هفته، حساب کردم از بعد عید تا حالا نزدیک یکماهش رو مرخصی بوده!!! حالا من یه روز بخوام مرخصی بگیرم، دکتر منو چپ چپ نگاه میکنه!!! گناه من چیه که باید همیشه انلاین باشم تو پروژه!!؟؟

++صبح به مامان و فهیمه زنگ زدم، هیچکدوم جواب ندادن!

++عصر کلاس سه تار دارم، باید یکم زودتر برم که قبل کلاس خودم رو یذره اماده کنم باز استاده جو گیر نشه درس نده. این ترم رو که ثبت نام کنم و به اتمام برسونم، یه دستگاه موسیقی یعنی ماهور رو تموم میکنیم و میریم دستگاه شور! فرق اینا رو نمیدونم فعلا! دونستم بهتون میگم.

راستی میدونید چرا به سه تار میگن سه تار؟ در حالیکه ۴ تا تار داره؟!

اینم عکسش:

هر کی بگه یه جایزه داره!!

 

  • فریba

نظرات  (۵)

سلام خوبید؟
پاسخ:
پاسخ:
سلام
شما خوبی!؟
یکی از رفقای سه تار زن!!! فرمودند:
سه تار بوده
بعدا صبا یه تار بهش اضافه کرده!
جایزه اش چیه حالا؟!!

پاسخ:
پاسخ:
این پاسخ من نیست!
نمیدونم صبا اینکار رو کرده یا نه،
ولی فرضا که اینکارو کرده باشه
خب تکلیف اون تار چهارمی چیه!؟

شما گفتید:
چرا به سه تار میگن سه تار؟ در حالیکه ۴ تا تار داره؟!
بنده هم گفتم:
چون قبلا سه تار بوده! از اون موقع اسمش مونده دیگه!

عاغا جرزنی هم حدی داره!
حالا اگه ما سر اون سیصد هزار تا رای جر میزدیم
مملکتو به اتیش می کشیدید!!!



پاسخ:
پاسخ: باااشه حاج آقااا
بااااشه! چرا دعوا داری،
پاسخ شما رو میگذارم تو بخش مسابقه، تا ببینم بقیه دوستان چی میگن!
ولی ترجیحا از اون دوست سه تار زن!!! تون بپرسید، تکلیف اون تار چهارم چیه؟ اینطوری بپرسید که کدوم تارها اول بودند و کدوم اضافه شده؟

کدوم سیصد هزار تا!؟؟؟
تار دو از بالا اضافه شده!

سیصد هزار تایی که به خاطرش انتخابات به دور دوم کشیده نشد!!!
پاسخ:
پاسخ:
چه جالب نمیدونستم!!

اینم چه جاااالب! نمیدونستم!!!
فکر کنم تار آخری (از پایین) واسه این بعدا اضافه شده که ارتعاش بغل دستیشو جیغ تر کنه! مثکه انشعابشونم از یه سیمه.
آره؟
پاسخ:
پاسخ:
اول بگین تار پائین منظورتون کدوم تاره!؟
انشعابشون از یه سیمه یعنی چی دقیقا!؟

یعنی عین ریل راه اهن از یه سیم میان بعد دو تا میشن!!؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند