گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

بیهوده گوئی!

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۲۱ ق.ظ

++ای تو .... کسی که به من یاد داد چجوری بدون فیلتر شکن برم فیس بوک! لامصب عجب سرعتی هم داره، از یاهو زودتر باز میشه! دیگه کار و زندگی تعطیللللللللللل! عنقریبه که بنده به دلیل بی جنبگی زیاد خودم رو از نعمت داشتم ID فیس بوک محروم کنم!!

 

++از در اومدم تو، هم اتاقیم میگه فریباااااااااا اینترنت قطعه!  یه نگاه به لپتاپش انداختم میگم: قطع نیست عزیزم، کوپونت تموم شده! میگه یعنی چی؟ میگم یعنی 2 گیگ دانلودت تموم شده! صبر کن شنبه باکت رو پر کنن!
باز منو چپ چپ نگاه میکنه، دست گذاشتم رو یکسری از جمله های تو صفحه و گفتم اینجا رو ببین چی نوشته، این پیام یعنی خط پایان!

باز به حرف من اعتماد نداره، پاشده رفته دیکشنری اورده داره ترجمه میکنه! ترجمه ش که تموم شده میگه، ای ول فریبا! درست میگی. همینه که تو میگی!

آدم چی باید بگه آخه!؟؟

 

++ کم کم دارم با اتفاقی که دیروز افتاد کنار میام! دارم قبول میکنم که من شکست خوردم، از این به بعد باید بیشتر حواسم جمع باشه!

 

++ گشنمه! ناهار هم که ندارم.

 

  • فریba

نظرات  (۲)

تو فکر کن با کیا شدیم هفتاد میلیون!!!!!!!!
پاسخ:
پاسخ:
میبینی!!!
ای بابا خب شادیاتو با ما هم قسمت کن بگو چطوری بدون فیلترشکن؟
هم اتاقیات رو اعصابنااااا دقت کردی؟
پاسخ:
پاسخ:
میگم بهت! خصوووووصی!! ;))))

دقت کردی!!!!! میبینی چه میکشم!! حالا بگو چرا عوض شدی!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند