گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

برنامه غذایی!

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۳ ب.ظ

تازه نیم ساعت پیش ناهار خوردم! استانبولی پلو!

برنامه غذایی افتضاحی دارم، تنها به سه وعده اصلی غذا قناعت میکنم اونم نصف و نیمه.

اونایی که یه مدته منو ندیدن، وقتی میبینن اولین چیزی که به ذهنشون میرسه بگن اینه که چرا انقده لاغر شدی! خب مگه من چاق بودم اخه که هی میگید.

ولی خب راست میگن، نسبت به چندماه پیش خیلی وزن کم کردم. هر چی میخرم میذارم تو یخچال که بخورم، یادم میره! میگنده!

باید یه برنامه غذایی بنویسم برای خودم بزنم به در کمدم که یادم بیاد باید یه چیزی بخورم. الان دلم بستنی میخواد و چایی با شکلات!

 میشه یکی لطف کنه بره چایی دم کنه و تو این فرصت که چای دم میکشه بره از اتاق ۵۰۴ بستنی منو بیاره!؟ (فریزر خودمون جا نداشت بردیم طبقه بالا گذاشتیم یکسری فریزی ها رو!)

 

  • فریba

نظرات  (۳)

!
من .................... ؟؟؟!!!





چه دو حرفیه وسوسه انگیزیست این من !!!





من عاشقم و نه محتاج نگاهی.....





فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست.





فقط برای خودم هستم...

خود خودم!

صبورم و عجولم !!!

سنگین و سرگردان ،

مغرور و قانع . . .

با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگی



و برای تویی که چهره های رنگ شده را می بینی نه سیرت آدمی را..

هیچ ندارم راهت را بگیر و برو !



حوالی من توقف ممنوع است!!!...اپم
پاسخ:
پاسخ:
نفهمیدم بالخره بیایم حوالیتون یا نیایم!!
هه چه باحال منم مث تو لاغرم
پاسخ:
پاسخ:
مث من!؟
پس خیلی لاغری!!
اووووووف با سرعت نووووور آپ میکنی!!!!
نمیگی یکی خاله اش اساس کشی داره ! تولد بچه خواهرشه!!!! کلاسم داره! یه هفته اس سه تار نزده اصن د ر می فا رو یادش رفته!!!! تازه مقالهآش هم باید اصلاح کنه!!!!!!!!!!!!!هی استاد کنه اش اس میده!!!!!!!

با تشکر کوزت
پاسخ:
پاسخ:
منم تمام این دردسرها رو از نوع دیگه ش دارم، ولی میبینی که! عین خیااااالمم نیست!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند