گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

هم اتاقیهایم!

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۲۰ ب.ظ

 

اگه من جای هم اتاقیام بودم

و یکی مثل من از صبح تا شب سه تار دستش بود و دینگ و دونگ را مینداخت،

روز اول نه، روز دوم از اتاق پرتش میکردم بیرون!!!

ولی نمیدونم چرا اینا هیچی به من نمیگن، تازه همیشه تشویقمم میکنن و میگن نسبت به روزای اول خیلی پیشرفت کردی و بهتر میزنی.

حتی مواقعی که دارم تمرین میکنم کاراشون رو میگذارن کنار، منو تماشا میکنن!

همچنین هم اتاقیای خوبی دارم من!

(ولی اینا باعث نمیشه که از درجه رو اعصابیشون کم بشه ها، اون بحثش جداست!!)

 

  • فریba

نظرات  (۳)

فقط تماشات می کنن دیگه؟ حس نمی کنی موقع تماشا یه چیزایی زیر لب می گن؟!

پاسخ:
پاسخ:
چی مثلا!؟
مثل این :
نزن. جان من نزن. ای خدا! ای فلک! یکی این تار رو از این بگیره.
(شوخی).

پاسخ:
پاسخ:
اینا رو که نمیشه زیر لب گفت که! باید هوااااار کشید!

تار نه! سه تار!
  • ✖مـَریـَــ:)ــمْ✖
  • بغــض هارا بــایدقـورت داد، عاشقـانه هارا ازپنجــرهـ تف کــردو درهـا رابه روی همـــه بسـت… گــاهی هـیچکــس ارزش دچـارشــدن
    نـــدارد…
    قالبتو خیلی ملوسه

    پاسخ:
    پاسخ:
    اووه، چه خبرررر!
    اینهمه کار برای کسی که ارزش دچار شدن ندارد!؟
    چه کاریه!

    چشادون ملوس میبینه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند