گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

بارون!

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۱ ق.ظ

دلم

بــــــــــــــــــارون

میخواد!

 

  • فریba

نظرات  (۳)

هر جا که می بینم نوشته است :

” خواستن توانستن است ”

آتش می گیرم !!!

یعنی او نخواست که نشد ؟!!
پاسخ:
پاسخ:
قبول ندارم!

ممکنه بخوای ولی نتونی!


ول کن توررو خدا ازین دعاها نکن بذار شنبه بگذره بعد هر چی خواستی دعای بارون کن
ببین این خواهرم که گفتم 25 ساعت پای نته ها چند روزه مسافرشون اومده رفتن خونشون دستگاه رو هم بر داشته رفته !! آدم و معتاد میکنن میذارن میرن
من الان با دایال آپ اومدم وبلاگ دوستمو چک میکنم یعنی یه همچین دوستی داریا
پاسخ:
پاسخ:
خیالت راحت!
اگر دعای من اثر داشت که تا الان .... آره!!

یعنی منقل و سیخ و ... همه رو ورداشت برد!؟؟؟؟ عی چه نامرد!

حالا اینهمه راه اومدی بمون دو دقه خب!
یه چیز دیگه، چه عروس ریلکسی!!

نه منقل من همینجاست خونشون منقل دارن , ولی بقیشو برد! بعد میگن ته تغاریا فلان و بهمان!
آخ نگو از ریلکسی که بدنم دااااغونه انگار دو تا تریلی با هم از روم رد شدن اینقدر این دو هفته خسسسسسسسسته کننده بود که خدا میدونه امروز دیگه خداروشکر کارای خونه و چیدنش و دیدنشو و... تموم شد و تونستم یه نفس راحتی بکشم امروز صبح و به خودم آف دادم برا تجدید انرژی تا از عصری دوباره حرصا و کارا و برنامه ریزیای خود مراسم و شروع کنم. ببین هر چی میخوام هیچی نگم دست رو دلم میذاری منم میریزم بیرون
پاسخ:
پاسخ:
موادش که نباشه، بگو صد تا منقل بیارن! چه فایده!!

حرص نخوووور
حرررص نخور
پوستت خراب میشه دم عروسی!!
درکت میکنم! درسته عروس نشدم، ولی دختر و پسر زیاد عروس و داماد کردم!
خوب خودتو برای خانه داری اماده کن، میخوایم سر فرصت بیایم تلپ شیم حسسسابی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند