گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

شیرین شیرینم

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹ ق.ظ
اندوه شبها بلایی بر سرم آورده، عزیزم
عاجز از دلم شده ام و راضی به مردن، ای هوار
یار شیرینم، دلربای من، لحظه ای تو را نبینم، خواب بر من حرام است
شیوهی دلبری، در تو تمام است
ای داد بیداد، کسی پیدایش نیست عزیزم
کسی از درد کسی خبردار نیست عزیزم
یار شیرینم، دلربای من، لحظه ای تو را نبینم، خواب بر من حرام است
شیوه ی دلبری، در تو تمام است
خودم کرمانشاهیم، یارم قصر شیرینی
خاطرخواه شده ام، تقصیری ندارم، ای هوار
یار شیرینم، دلربای من، لحظه ای تو را نبینم، خواب بر من حرام است
شیوه ی دلبری، در تو تمام است

  • فریba

نظرات  (۳)

سلام دوست نازنینم
واقعا وب زیبایی دارین
مطالبتونم بسیار زیبا و عالی بود
لذت بردم
مرسی
و
موفق باشین
پاسخ:
پاسخ:
سلام بر شما
و
ممنون از شما
میتــرسم...
کسـی بـویِ تنـت را بگیـرد
نغمــهِ دلـت را بشنـود!!!
و تو خـو بگیـری به مانـدنـش!
چـه احسـاسِ خـط خطـی و مبـهـمیسـت...
ایـن عـاشقـانـه هـای حسـود مـن...!
پاسخ:
پاسخ:
نفهمیدم چی گفتی راستش!

منم این آهنگ رو خیلی دوس دارم
خودم کرمانشاهیم
عاشقشم :)
ذوق کردم دیدمش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند