گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

تاریکی!

جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۴ ب.ظ

با اینکه میترسم!

ولی به تاریکی علاقه دارم،

تاریکی رو به روشنایی ترجیح میدم،

شب رو به روز،

مهتاب رو به افتاب!

وقتی میخوام تو اتاق دنبال چیزی بگردم، خیلی کم پیش میاد برق رو روشن کنم، تو تاریکی بهتر وسیله هام رو پیدا میکنم.

الانم تو اتاقمَم! ولی چراغ خاموشه و با نور لپتاپ کار میکنم.

نیازی هم نیست به کیبورد نگاه کنم، جای کلیدها رو حفظم و بی انکه فکر کنم انگشتام کلیدها رو پیدا میکنه!

نور اذیتم میکنه.

هر چند پدر چشام در میاد ولی ارامش دارم،

واقعا ارامشی که تو سکوت شب هست رو هیچ جا نمیشه پیدا کرد!

 

  • فریba

نظرات  (۲)

منم!

پاسخ:
پاسخ:
یعنی شما هم!؟
معلومه که یک زوایای پنهانی داری که نمیخای دیگران بفهمند؟

پاسخ:
پاسخ:
إهم إهم!

روانشناس شدی!!!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند