گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

آواااااز!

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۲ ب.ظ

داشتم برای خودم بلند بلند مهستی میخوندم!

شدید هم تو حس بودم و اصن یه وضعی!

یهو دیدم یه صدایی که صاحبش پیدا نبود گفت:

خانوووم، خانوووم! خانووومی که داری آواز میخونی!

منم شاد و خرسند گفتم،

بله! بله!

گفت: میشه دیگه نخونی!!

من:  چنان خورد تو ذوقم، فکر کردم الان میخواد بگه بلند تر بخون مام بشنویم، یا از اول بخون، یا فلان اهنگ درخواستی رو بخون و ...!

همچنان که صدام در نطفه خفه شده بود، برگشتم ببینم کی بود که اینقدر بی ذوق و بی سلیقه بود، دیدم فرناز و میترا تو راهرو واستادن، دست رو دل گذاشتن هر هر میخندن!

حیف لنگه کفشی چیزی دم دستم نبود وگرنه پرت میکردم سمتشون!

میترا گفت: فریبا ببخشید زدیم تو ذوقت! ولی یکی از فانتزیهای من همین بود که یکی که داره با حس اواز میخونه بزنم تو ذوقش، دیدم تو داری خیلی قشنگ میخونی گفتم بذار بگم تو دلم نمونه! ببخشید!

من: کووووفت! مررررگ! درررد! نمیگین من سکته میکنم؟ نمیگین این چشمه هنر من یهو خشک میشه!؟ فانتزی میای واسه من!؟؟؟؟

میترا: ولی انصافا فریبا خیلی صدات خوبه! سازی هم که انتخاب کردی به صدات میاد!

من: تو دلم  ، در ظاهر خب حالا! خودم میدونم، لازم به گفتن نیست! برید برید میخوام تمرین کنم، عه!

بعد از رفتن انها، من همچنان ...!

 

  • فریba

نظرات  (۲)

یه روز هم یکی از دوستان مشترک(که اسمش رو نمی گم) شدیدا علاقمند به کار دوبله شده بود.............. و یکی از آگهی های صدا و سیما رو برداشت که زنگ بزنه آدرس بگیره ........با شروع به صحبت کردن پشت تلفن از اون ور طرف بهش گفت..............خانم، صدات چقدر جیغ . یه کم هم آروم صحبت کن ببینم چی میگی................. اما این دوست ما کم نیاورد و تا خود سازمان رفت............بقیه اش هم بماند..................................

پاسخ:
پاسخ:

احیانا این دوست گرام، همراه نداشتند!؟؟

مهم اعتماد به نفسه که داشت! حالا صدا جیغ یا ویغ،
ادم که نباید همیشه به یه سبک گوینده رادیو باشه که!
والا با این رادیوشون!

:)))))))

پاسخ:
پاسخ:

اینقد خنده دار بود ینی!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند